Originally posted by klovnster
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Klovnster: VW Polo Color Consept
Collapse
X
-
[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
-
da gidder jeg ikke holde kjeft om kassa lenger..
dette er nok den mest avanserte saken jeg har sett.. makan til pes å bygge den sammen..
takk til joakim for idé, dag johansen for ekstrem presisjon med fresen og erik andré for trekking..
og for alle sammen som ikke heeeelt skjønner hvor og hvordan jeg skal plassere denne saken:
Comment
-
Originally posted by Boragirl View PostDen ble helt konge bra.
Comment
-
Se her ja! Dette ble så gull det!
Bare å få den på plass da.. Dette må jo være den kuleste kassa![SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by klovnster View Postden limes på til siste delen i morra, så får vi vel teste den i bilen!
en gang til: tusen takk for hjelpen erik andré, dag og joakim!
Gleder meg til å høre![SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Dyne View PostSå veldig liten ut på bildene. Hvor stor er den? Veldig stilig design da.
Comment
-
Originally posted by klovnster View Postden er ikke så veldig stor.. hehe.. den er like brei som 2 10" elementer omtrent.. hehe[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
Comment
Comment