Den biten bassen sitter i er vel skrudd i trekket fra baksiden så hullet til bassen er vel eneste "hull" du har tilgang til å skru skruer fra baksiden gjennom vel?
Synes du løsningen fungerer greit?
Hvilke mellomtoner/diskanter har du for øgonblicket? Bruker du originale hull til mellomtonene? 4"?
Grunnen til at jeg spør er at jeg har fått sparka etter meg en billig polo som jeg vurderer å fikse opp.
Fred Hugo Høgseth 2003 BMW 530dat
Pioneer - Hertz - Audison - Connection www.InstallBay.no
Den biten bassen sitter i er vel skrudd i trekket fra baksiden så hullet til bassen er vel eneste "hull" du har tilgang til å skru skruer fra baksiden gjennom vel?
Synes du løsningen fungerer greit?
Hvilke mellomtoner/diskanter har du for øgonblicket? Bruker du originale hull til mellomtonene? 4"?
Grunnen til at jeg spør er at jeg har fått sparka etter meg en billig polo som jeg vurderer å fikse opp.
bruker orginale hullene ja.. fungerer ikke optimalt, men helt ok!
btw, ingen snø eller vinterdekk der oppe? var det bare i går det var helt mongo på veien??
Virker som de fleste her nede går helt noia med en gang det snør litt på morningen, og da må alle holde seg laaaangt unna bilen, for det er farlig På radio'n var det jo krisemøte uansett hvilken kanal jeg hadde på.
Kl 10 på morningen var veiene bare og rundt 5-6 pluss grader. Jeg kjørte på jobb på sommerdekk og jeg klarte meg helt fint, og siden har det vært mildt og ingen snø på veiene.
Har vel noe med at jeg er vant litt mer vanskelig føre "litt" lenger nord enn tønsberg
Comment