Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klovnster: VW Polo Color Consept

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hehe, dessverre.. men har støpt glassfiber imellom midbasspåpningen og døra da.. så stivt er det..

    men bare å si ifra hvis du kommer på bedre løsninger
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • Den biten bassen sitter i er vel skrudd i trekket fra baksiden så hullet til bassen er vel eneste "hull" du har tilgang til å skru skruer fra baksiden gjennom vel?

      Synes du løsningen fungerer greit?

      Hvilke mellomtoner/diskanter har du for øgonblicket? Bruker du originale hull til mellomtonene? 4"?

      Grunnen til at jeg spør er at jeg har fått sparka etter meg en billig polo som jeg vurderer å fikse opp.
      Fred Hugo Høgseth
      2003 BMW 530dat
      Pioneer - Hertz - Audison - Connection
      www.InstallBay.no

      Comment


      • Dette så utrolig bra ut!
        Evig rått design igjennom hele bilen
        Min facebokside: Custom Car Audio

        Comment


        • Originally posted by Skallesei View Post
          Den biten bassen sitter i er vel skrudd i trekket fra baksiden så hullet til bassen er vel eneste "hull" du har tilgang til å skru skruer fra baksiden gjennom vel?

          Synes du løsningen fungerer greit?

          Hvilke mellomtoner/diskanter har du for øgonblicket? Bruker du originale hull til mellomtonene? 4"?

          Grunnen til at jeg spør er at jeg har fått sparka etter meg en billig polo som jeg vurderer å fikse opp.
          bruker orginale hullene ja.. fungerer ikke optimalt, men helt ok!

          Originally posted by kajknoz View Post
          Dette så utrolig bra ut!
          Evig rått design igjennom hele bilen
          takker
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • Du har vel ikke tilfeldigvis de Resonant Engineering RE8 liggende å slenge, de som du prøvde for en stund tilbake?

            Comment


            • Originally posted by Torris View Post
              Du har vel ikke tilfeldigvis de Resonant Engineering RE8 liggende å slenge, de som du prøvde for en stund tilbake?
              Dem overtok jeg...
              Reinhardt

              Comment


              • håhå, lite som skjer her gitt.. driver å prøve å gjøre meg klar for NM.. hard konkurranse i advanced unlimited gitt, men skal da gjøre et forsøk..

                nå er hvertfall ETTERLENGTA ny dekor på..



                www.eirikaspaas.com

                Comment


                • lykke til

                  btw, ingen snø eller vinterdekk der oppe? var det bare i går det var helt mongo på veien??

                  Comment


                  • Hvor er den store IB logoen
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • Originally posted by golfnos View Post
                      lykke til

                      btw, ingen snø eller vinterdekk der oppe? var det bare i går det var helt mongo på veien??
                      sitter på me en kompis til jobb og kjører sjelden bil, så har ikke orka å skifte enda.. men er null snø her nå

                      Originally posted by InstallBay View Post
                      Hvor er den store IB logoen
                      har vel et par på bakluka, men vil gjerne ha fler.. hehe.. men hadde ingen her
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • Originally posted by golfnos View Post
                        lykke til

                        btw, ingen snø eller vinterdekk der oppe? var det bare i går det var helt mongo på veien??
                        Virker som de fleste her nede går helt noia med en gang det snør litt på morningen, og da må alle holde seg laaaangt unna bilen, for det er farlig På radio'n var det jo krisemøte uansett hvilken kanal jeg hadde på.
                        Kl 10 på morningen var veiene bare og rundt 5-6 pluss grader. Jeg kjørte på jobb på sommerdekk og jeg klarte meg helt fint, og siden har det vært mildt og ingen snø på veiene.
                        Har vel noe med at jeg er vant litt mer vanskelig føre "litt" lenger nord enn tønsberg
                        Last edited by InstallBay Tønsberg; 30-10-2008, 19:37.

                        Comment


                        • det er noe i det ja. nærmeste forhold sørlendinger har til is er omtrent saftisen på sommeren.. hehe

                          Pål: tar gjerne noen IB merker jeg gjerne assortert om dere har for fler merker/ størrelser

                          Comment


                          • men nå er vinterdekka akkurat satt på.. skal ut å kjøre litt natt snart, så da er vinterdekk kjekt..
                            www.eirikaspaas.com

                            Comment


                            • Ser pakken med dekor kom fram til slutt (JA, jeg er verdens tregeste med å få ting gjort...) Merkene ser bra ut på bilen da! Lykke til i NM!
                              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                              Comment


                              • hehe, pakka kom til slutt ja

                                tusen takk!
                                www.eirikaspaas.com

                                Comment

                                Working...
                                X