Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klovnster: VW Polo Color Consept

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Potta ser brukbar ut. Blir gøy å se den in real life, og ikke minst se om vi får den til å passe pent til bilden din..

    Der i mot noe skeptisk til de frontlyktene dine.. Men det blir morro å se!!
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

    Comment


    • skeptisk sjøl.. de kommer i morra, så tipper de kanskje er på før jeg kommer til drammen
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • potta blir bra den så lenge du monterer den skikkelig og ikke sånn slapt som alle andre gjør kunne jo ha kjøpt deg noe lignende angel ayes på poloen men med klarglass siden du har en såppas gul farge på poloen likte stickersene på bakruta med morel.no når du bremser lyst å snakke med pål om jeg kan gjløre det samme snart heh
        Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

        Comment


        • potta skal monteres skikkelig ja.. blir vel til å skjære litt hull i bakfangeren så det ser ok ut blir jo nesten angeleyes lignende de jeg får da.. kommer i posten i morra.. får se åssen det blir
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • sweet du får slenge opp bilder mer intresang tråd da vøtt skal ikke ha tåkelys og da når du først skal ha engle lykter?
            lurer på hvordan det kommer til å se ut med potta. må selv kjøpe ny på min den datt av haha
            Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

            Comment


            • tåkelys er på lista ja hehe.. får se hvordan det blir etterhvert..
              www.eirikaspaas.com

              Comment


              • jess da, tid for rask update.. fått på lyktene og leppa, blei egentlig HELT greit.. litt trøbbel med lysene, men det skal jeg få ordna etterhvert.. litt kjipt når man orginalt har 1 * H/ og 1 * H4 og plutselig får nye lykter med 3 hull?









                ps. ikke bry dere om glippa mellom lykt og panser, polo er sånn
                www.eirikaspaas.com

                Comment


                • Må si det der ble pent! Bilen ser jo flere år nyere ut plutselig
                  Hva med en diskret lyktelist som dekker den sprekken?
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • er det jeg driver å tenker litt på

                    må faktisk si at jeg syns det blri drit bra jeg.. hehe
                    www.eirikaspaas.com

                    Comment


                    • Det der ble langt bedre enn fryktet, Eirik! Rett og slett pent!

                      Jeg hadde en slik "pyntelist" før.. Det ga bilen en litt sånn badboy-look.. Sikkert kult og alt det der.. Men jeg mener fremdeles at det ikke kommer til å skjule så mye av glippen.. Men vi får se - hvis du bestiller deg en
                      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                      Comment


                      • vil hvertfall ikke ha badlook hehe..

                        www.eirikaspaas.com

                        Comment


                        • Ble pent det der... Si ifra hvis du trenger deler til den Poloen din a.. har en kompis som henter masse stasj fra tyskland. Billigere enn i Norge gitt.

                          Men.. datt du ned til 146 db i går? hva har du gjort galt nå?
                          Street A 151 dB
                          NM 07 Champion
                          Memphis Caraudio MOJO 4 KW
                          Atomic APX 12"
                          TEAM RE-LOUD
                          DreamTm.no

                          Comment


                          • blei bra det der disse er jo fete me bad look da
                            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                            Comment


                            • liker ikke badlook..

                              yosh_jt: fett, sier ifra jeg hva jeg gjorde? hehe.. lekte litt med gain og level på cd spillern
                              www.eirikaspaas.com

                              Comment


                              • Tenkt tanken kurve/tåkelys?
                                Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

                                Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                                Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

                                Comment

                                Working...
                                X