Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klovnster: VW Polo Color Consept

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by klovnster View Post
    sletta litt nå.. så skal vi få litt orden her..

    er litt hypp på det EA sier, med at kun trådstarter kan poste i prosjekttrådene..
    Ser ike hekt den der,åssen skal folk få hjelp med sine projekt da? hvis ingen kan poste til dem og fortelle hva som er galt osv?
    Ken André Høgden
    www.powersound.no
    CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
    !!Nettshoppen Powersound!!

    Comment


    • Enig med deg powersound.Man skal kunne svare seriøst på en tråd.Men når
      det er snakk om 50 sider med "møtes på Statoil,så tar vi bolle eller to kanskje en hot dog" da er denne tråden ødelagt for mitt vedkommende.La ikke dette bli ett "bilforumet"forum.
      Per
      Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
      Audison Music Expression
      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

      Comment


      • tar ikke lang tid å følge opp med bilder i en tråd da

        spillern fungerer veldig bra hittil.. ikke fått lekt meg så mye enda, men tenkte meg en tur ut i garasjen snart med et par cder og sånt
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • sånn.. da har jeg lekt moderator i noen minutter her og sletta alt som ligner på OT..
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • Originally posted by klovnster View Post
            sånn.. da har jeg lekt moderator i noen minutter her og sletta alt som ligner på OT..
            Tusen takk!
            Pioneer PRS

            Comment


            • bare hyggelig så lar vi denne tråden gå videre.. og jeg er takknemmelig for alle innspill!
              www.eirikaspaas.com

              Comment


              • Hva er det du forer dine RE 8 med?

                Og et spørsmål om rekoningskitet du fikk til SX. Er det bare standard, eller er det noe nytt triks med dem slik at de takler mer effekt etter rekoning?
                R-Design

                Comment


                • forer to re8 med en AX3200DE hehe

                  ang. rekoningskittet, så er det et helt standard rekoningskit
                  www.eirikaspaas.com

                  Comment


                  • Originally posted by Buoyen View Post
                    Hva er det du forer dine RE 8 med?

                    Og et spørsmål om rekoningskitet du fikk til SX. Er det bare standard, eller er det noe nytt triks med dem slik at de takler mer effekt etter rekoning?
                    En stk AX3200DE Fra US Amps

                    Og er nok et vanlig rekoninssett han har fått tak i.
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • Hva i allverden skjer her, mer enn èn dag uten innlegg i denne tråden??
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • Originally posted by InstallBay View Post
                        Hva i allverden skjer her, mer enn èn dag uten innlegg i denne tråden??
                        Får sørge for at noe skjer her i tråden da

                        Den lille gule har vært hos meg i helgen og fått litt stell.. Fjernet litt rust og fått ny lakk..

                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • aha, trodde prosjektet hadde gått i stå her
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • Originally posted by InstallBay View Post
                            aha, trodde prosjektet hadde gått i stå her
                            Neida, bare litt ting på gang som ikke er så interessant å avbilde ennå.. Men kommer sterkt tilbake snart!
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                            Comment


                            • Hehe, trodde Eirik hadde forduftet eller noe jeg, siden det ikke var noen svar her Men bra med litt rustfjerning, lyst på jobb på bimmern min eller joakim? Kan friste med et litt mindre HC600 batteri, hehe
                              1993 BMW 318is coupe

                              Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                              Comment


                              • Originally posted by bjaa View Post
                                Hehe, trodde Eirik hadde forduftet eller noe jeg, siden det ikke var noen svar her Men bra med litt rustfjerning, lyst på jobb på bimmern min eller joakim? Kan friste med et litt mindre HC600 batteri, hehe
                                Hehe, hadde ikke håpet på å blir "rustfjerningsgubben" i gjengen akkurat, men gi en lyd så kan vi jo se hva vi kan få til..
                                Har litt å gjøre med min egen bimmer også, skal ha den premiereklar til våren.. Og nye ideer dukker stadig frem i hoden, så blir visst ikke arbeidsledig på en stund..
                                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                                Comment

                                Working...
                                X