Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klovnster: VW Polo Color Consept

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mrZipp0 View Post
    skjønte ikke helt hvordan dette skal kunne ødelegge forsterkeren.. strømen går der den går alikevel den.. om det ikke er fysisk ødeleggelse det er snakk om her da...
    Det har med hvordan varmen sprer seg i kjøleribba.. Jeg har hatt flere amper opp ned med plexi og har ikke hatt noe problem med overheting.. Har ikke hatt overdrevent med kjøling heller.. Men at det skal bli for varmt hvis ikke det brukes ekstremt har jeg ikke noe tro på..
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • vi får se da.. kan ikke tenke meg noe annet enn at forsterkere med orginal plexi under kan gå istykker av å monteres den veien

      uansett blir det litt vifter der..
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • De fleste ampene jeg har vært borti skal ikke monteres opp/ned i følge instruksjonsboka pga varme..
        Og den ene ampen jeg gjorde dette med sjøl brant opp, så da er det vel noe i det lissom..

        Comment


        • Om bånnplata er byttet ut med akrylglass istedet for metall tilsier ikke at forsterkeren automatisk fungerer like fint opp ned.
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • men still.. de lager ikke akryl bunn for at den absolutt ikke skal monteres den veien

            uansett.. det finner vi ut..

            nok ot
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • Monter inn en liten vifte, så er vel problemet løst
              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

              Comment


              • blir hvertfall vifter under ampene..

                hilsen klovnster
                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                Comment


                • miniupdate.. har snakka me greg hos US Amps, og det er null fare å montere ampene opp-ned.. case closed..

                  så over til noe mindre gøy.. har oppdaga litt skurring i mellomtone og mid-bass, så ampene er levert til litt kjærlig service for å se om vi kan bli kvitt surret..

                  så til dagens økt..
                  har hele tiden sagt jeg skal koble til så mye jeg har mulighet til på nye spilleren, så i går kom det 3 kameraer i posten.. har bare montert det ene i dag, men slik ser det ut:

                  stappet inn i grill


                  closeup


                  på bilen


                  litt dårlig bilde i dagslys
                  www.eirikaspaas.com

                  Comment


                  • hvordan synes du den alpine spilleren er?var ikke så ille pris på den
                    volvo s60
                    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                    Member of VW Audi Club Norwegen

                    Comment


                    • er kjempe fornøyd jeg.. ser ok ut og gjør alt jeg vil at den skal gjøre

                      prisen til eltek er jo helt latterlig, så bare å handle
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • må sjekke kontoen litt begyner å bli dyrt dette,må kjøpe de 2 Odessey PC1700 batteriene snart også
                        volvo s60
                        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                        Member of VW Audi Club Norwegen

                        Comment


                        • koster å drive med bilstereo
                          www.eirikaspaas.com

                          Comment


                          • det skal være sikkert,men har heldigvis sluppet litt billigere fra det,da jeg har kjøpt endel pent brukt utstyr.

                            men nå mangler det kun batterier og spiller,og noe tilkoblingsutstyr + demping da.

                            så håper det blir bra.

                            synes det ser meget bra ut det du bygger også
                            volvo s60
                            vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                            Member of VW Audi Club Norwegen

                            Comment


                            • takk skal du ha

                              er nesten så jeg begynner å bli lei nå, men skal vel å kjerra ferdig
                              www.eirikaspaas.com

                              Comment


                              • Originally posted by klovnster View Post
                                takk skal du ha

                                er nesten så jeg begynner å bli lei nå, men skal vel å kjerra ferdig
                                Du får ikke mulighet til å leke lei nå! For nå skal ting på plass!

                                Bare du får på potta di så får du jammen bygge stereo, ikke noe annet tull! Holder deg i ørene vet du.. Hihi..
                                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                                Comment

                                Working...
                                X