heisann, sitter på jobb å kjeder meg, så plutselig kommer jeg over denne siden, rart jeg ikke har sett den før, men uansett legger inn en tråd om mitt pågående prosjekt, har en tråd om det på bilforumet også, men legger det ut her også for å få hjelp og tilbakemeldinger fra folk som kan dette mye bedre en meg... Jeg har ingen erfaring med å bygge anlegg så dette blir en ganske stor utfordring for meg, og det er det det er ment som også,
er jo interesert i å få go lyd, men jeg legger også stor vekt på åssen det skal se ut. jeg vet sånn sirka åssen det skal se ut, men vet ikke åssen det kommer til å låte, det får jeg ta når det kommer..
når det gjelder selve bygginga så kan det kanskje se litt jalla ut, for som sagt, har null erfaring med bygging av slikt. så lager den sånn som det blir...
kan da begynne med å forklare grunnen til at jeg ville bygge anlegget...det hele starta med at jeg fikk tak i en rockford fosgate kasse med 2*12" for en billig penge, men problemet var det at kassa er litt for stor til bagasje rommet mitt, det er ganske lite til å være stasjonsvogn. så da satte jeg i gang en vote på bilforumet, hvor jeg spurte om jeg skulle
1. korte inn kassa jeg har nå
2. støpe helt glassfiberanlegg
3. kjøpe en mindre kasse
det var da 8 stykk som hadde stemt og valget blei. støpe.
mye tekst. så på tide med litt bilder
her er kassa jeg hadde i før:
sånn ser det ut tomt
så begynte jeg med å skjære til "fundamentet" og satt opp sånn ca. åssen det kommer til å se ut
begynt å maskere, brukte da bare litt fantasi og fant ut at aluminiumsfolie er bra til dette
så da blei det slik tilslutt
og med et lag fiber ser det slik ut
det er da så lang jeg har kommet, vis du syns bilde kvaliteten er dårlig så er det fordi jeg bare har mobil kamera, må få kjøpt meg et kamera tror jeg..
så da er det bare å fyre løs med kommentarer
er jo interesert i å få go lyd, men jeg legger også stor vekt på åssen det skal se ut. jeg vet sånn sirka åssen det skal se ut, men vet ikke åssen det kommer til å låte, det får jeg ta når det kommer..
når det gjelder selve bygginga så kan det kanskje se litt jalla ut, for som sagt, har null erfaring med bygging av slikt. så lager den sånn som det blir...
kan da begynne med å forklare grunnen til at jeg ville bygge anlegget...det hele starta med at jeg fikk tak i en rockford fosgate kasse med 2*12" for en billig penge, men problemet var det at kassa er litt for stor til bagasje rommet mitt, det er ganske lite til å være stasjonsvogn. så da satte jeg i gang en vote på bilforumet, hvor jeg spurte om jeg skulle
1. korte inn kassa jeg har nå
2. støpe helt glassfiberanlegg
3. kjøpe en mindre kasse
det var da 8 stykk som hadde stemt og valget blei. støpe.
mye tekst. så på tide med litt bilder
her er kassa jeg hadde i før:
sånn ser det ut tomt
så begynte jeg med å skjære til "fundamentet" og satt opp sånn ca. åssen det kommer til å se ut
begynt å maskere, brukte da bare litt fantasi og fant ut at aluminiumsfolie er bra til dette
så da blei det slik tilslutt
og med et lag fiber ser det slik ut
det er da så lang jeg har kommet, vis du syns bilde kvaliteten er dårlig så er det fordi jeg bare har mobil kamera, må få kjøpt meg et kamera tror jeg..
så da er det bare å fyre løs med kommentarer
Comment