Announcement

Collapse
No announcement yet.

lui: Passat TDi dB bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    er det noe regler ang hvor mange ruter en skal ha i db konkuranser? ettersom det er ruter i dem mener jeg......
    Aleksander Hammernes
    Trondheim (Hitra)
    JBL THE SOUND OF LIVE MUSIC
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=905

    Comment


    • #47
      er det så dyrt med plast glass da kor selger di litt kjukke plater da
      øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

      Comment


      • #48
        Originally posted by Hammernes View Post
        er det noe regler ang hvor mange ruter en skal ha i db konkuranser? ettersom det er ruter i dem mener jeg......
        D kommer an på hvilken klasse man stiller i. stort sett må alle originale ruter være der. men i super street og exreme klassene kan man tette igjenn rutene bak B stolpen. og i extreme kan man bytte til tykkere ruter. du finner mer om dette på http://www.dbdragracing.no/regler.php.
        Jon Ola, team dynabel
        78 mod golf1 db-bil
        92 mod golf3 bruks bil

        Comment


        • #49
          Tøft dette Lui. Du snakket om noen Lib forsterkere. Men finner ikke dem på www.lydibilen.no

          Skal du fortsatt putte de 4 siste subbene inn eller?

          Eirik fra Haugesund.
          Eirik Gundersen

          Comment


          • #50
            planen var 2 stk 5kw forsterkere te 8 subber men men disse forsterkerene er ein forhåndsbestilings vare å pengene har gått te huset akkuratt nå så eg må spare opp litt igjen å dra ut 20000kr ut av egen lome er ikje lett uten sponsorer
            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

            Comment


            • #51
              Skjønne... ka ska du gjøra me dei rutene om du putte alle 8 inn da? Lexan?
              Eirik Gundersen

              Comment


              • #52
                blir vell å finna ein nye liten bil å bygga i leiter etter ein caddy eller currier eller noe anet smått,tenkte å kjøpa ein skadebil å fiksa opp
                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                Comment


                • #53
                  fekk handla inn noen sikkelige monoblokker som kan linkes sammen te over 6000watt blei ein smule bedre da ja me bass




                  en del rot i ledningane der men det fungere
                  øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                  Comment


                  • #54
                    Med de forsterkerne der trenger du ikke tenke på mer forsterkerkraft på lang tid ivertfall!! u go grl!! blir artig å se hvor mange db du klarer med de mn har du nok strøm?
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Enormt med knust rute, må jeg si :d

                      Synes du de earthquake-forsterkerne leverer det de lover?
                      R-Design

                      Comment


                      • #56
                        ja di leverer nokk vill eg tru såg det var nypris op 14000kr stk for di hehe
                        men eg trenger et sikkeligt oopplegg me baterier nå
                        har bare et optima red top fremme å ein 25farrads kondis bak som forsyner det hele må ha mer strøm ja men vet ikje kas merke jeg skal gå over te er jo fornøyd me dette optima bateriene men vil jo prøva noe annet
                        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                        Comment


                        • #57
                          Kjøp et par apollo batterier fra eltek. De anbefales! mener de er på tilbud nå
                          Jon Ola, team dynabel
                          78 mod golf1 db-bil
                          92 mod golf3 bruks bil

                          Comment


                          • #58
                            ser du bruke exide maxima men di er jo ræva te kvalitet er du fornøyd me di eller har ein ca 4 stk ståenes her hjemme å alle er fesne etter et par måneder
                            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                            Comment


                            • #59
                              men ka går man etter når det gjelleder baterier er det amp eller dette start kapasiteten som gjellder
                              øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                              Comment


                              • #60
                                målte igjen i dag kom te 145,2 db hmm koffer ikje mer
                                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                                Comment

                                Working...
                                X