Satan!!! Til å være 17 år har du f**** meg peiling på bil og lakk virker som du har gått bil og lakkering ja...må være noe av det lureste man gjør om man skal drive med bil
Tror denna 940`n vil bli en killer!!! SERIØST gjennomført det du gjør ass
Satan!!! Til å være 17 år har du f**** meg peiling på bil og lakk virker som du har gått bil og lakkering ja...må være noe av det lureste man gjør om man skal drive med bil
Tror denna 940`n vil bli en killer!!! SERIØST gjennomført det du gjør ass
Tusen takk du! Koselig å høre at folk liker arbeidet mitt Har ikkje gått lakkering eller noko slikt, kunn et år me elektro, thats it
Bilde update Fikk endelig lagt inn nokon bilder, er dog FØR bilen ble ferdig nedslipet. Dei bildene viste seg å være ødelagte, derfor fikk eg ikkje lastet dei opp.
Mmh, jah.. Sitter nå her, å e litt småsur, for han som skal lakkere klarer ikkje å ta tlf
Har prøvd med andre sine telefoner også, så har ikkje noko med at han ikkje vil ha kontakt med meg.. Det syns eg er dårlig service.. Har nå 11 dager til eg har oppkjøring, ser ikkje ut som eg får den klar til da
MEN, etter som bilen bare står nå, så har eg sitte å tenkt litt på eventuelle planer for bilen når sommeren er over.
- Først og fremst blir det Bilstein dempere og stab-stag fra IPD framme og bak, og superflex foringer framme og bak.
- Add-on rund om.
- Xenon i lykter, 6000k 50w
- Nye Volvo-emblemet i grillen
- V90 bakrute visker
- Am. park/blinklys
- LED pærer OVERALT, dvs. i interiørlys, baklys, blink osv.
- Takvinge med bremselys
- Nye felger, mest sannsyneligvis MIM Juventus 9"x16"
Forslag til andre ting utseende messig, og understellsmessig?
Motor messig, så tenkte eg meg ein FK/FT med rundt 250-300hk. Går ikkje lengere inn på det, tar det som det kommer.
Skal også bygge om til manuell, da blir girkassa ein Getrag 265. Ny sperre skal eg også ha, men usikkert hvilken.
Prøve få bilen litt lettere, bytte til et lettere anlegg, osv, ta ut unødvendige ting, bilen veier nok som de er.
MEN, først og fremst må eg få bilen klar til sommeren, skal ikkje gi meg på å få tak i lakkereren.
Comment