Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi Morel, sinfoni, Pioneer, soundstream, Kinetik, evus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da var bagasjerommet ferdig dempa. Det gikk 2 m2 med HushMat.

Brukte 1,5 m2 på gulvet og sidene. og 0,5 m2 på bagasjeluka.

+ det også ble brukt endel rester med BB ca. 0,5 m2

sigpic

Comment

Se der var alt pakket godt inn i sølvpapir ja!
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Har fått trekkt gulvet, skrudd det fast i bilen og gjort det meste klar for montering.

Laget hull til jordingen.

Fikk montert ene kassen og batteriet. Koblet opp å testa litt.

Har ikke skrudd fast subben enda. Lot den bare stå løs mens jeg testa.
        sigpic

Comment

detta kunne ha blitt en j... fint install hadde du laga et gulv som dekka kabler til forsterkere osv. og gjort det like skikkeleg som du har gjort når du har dempa blir mye meir jobb men du får er resultat som er nice + at du kan bruke bagasjen i tilllegg, men skal ikkje sei noe før du er ferdig.

Comment

Det var planen å sjule alle kabler. Tenkte å kansje frese inn spor under gulvet til å trekke kablene i. Det ville nokk blitt mye finere ja, men jeg tror ikke det blir noe av det nå i første omgang. Kansje jeg tar det opp senere å endrer litt på det.

Nå har jeg ikke fått gjort noe på ei stund. Har vært på farten ei ukes tid nå. Har vært i Oslo på endel konserter, rett til stavanger på konsert, festa med bandene (Backstreet Girls og Ronny Pøbel) til langt på natt. Hjem å sove et par timer, så rett til grimstad på rockefestival.
            Last edited by Poolish; 09-06-2009, 23:39.
            sigpic

Comment

Har ikke fått gjort så mye den siste tiden.

Har strukket høyttalerkabler og sgnalkabler. Så allt ligger klart.

Har fått de ekstra dørsidene. Så jeg har demontert dem. Å skjært ut mdf ringer til mellomtonene.

Ellers så har jeg fått bestillt endel av det jeg trenger til dørene.

Støpeplast
              Fyllstoff
              2,4 m2 Vibroplast M1
              Kontaktlim
              Vinyl
              sigpic

Comment

Bra det går fremover da Vet hvordan det er når tiden ikke strekker til!

Men, bestilt deg M1 assa? Ble det ikke hushmat på deg likevel?
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                  Bra det går fremover da Vet hvordan det er når tiden ikke strekker til!

Men, bestilt deg M1 assa? Ble det ikke hushmat på deg likevel?
                  Siden jeg først skulle bestille endel ting fra Installbay. så tenkte jeg at jeg skulle prøve M1 denne gangen.

Hushmaten er kjempe bra den. så jeg kunne like godt brukt det, men tenkte jeg skulle få prøvd meg litt på M1 også. se om det er noe forskjell på dem.
                  sigpic

Comment

Jeg har fått kjøpt meg en Pioneer Deh-P77mp. Fikk den for 1800. såvidt brukt et par ganger.

Har også fått gjort endel med dørsidene.

Ferdig resultat. Blir ca. sånn som dette:

sigpic

Comment

I dag har jeg fått laget hull til mellomtonene, Testa støpeplasten på noen småting, lagt på noen fler lag med glassfiber bak på dørsidene + litt andre småting.

sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

Første laget med støpeplast på det andre dørtrekket. Dette ble gjort i går. Så jeg skal ut nå å få fyllt på litt ekstra der det trengs.

Så nå begynner dørtrekkene å bli ferdige.

Det jeg jobber med nå på førersiden, passer perfekkt på døra. Trenger bare å pusses etter støpeplasten har tørket. Så er det klar til trekking.

På pasasjersiden er jeg nesten helt ferdig med pussingen. Har bare igjen å avrunde det litt på kantene. Så passer det ikke helt perfekkt på døra, så det må justeres litt.
                            sigpic

Comment

ingen konflikt mellom mellomtone og dasjbord? m.t.p at de er plassert midt på de konturene som følger siden av dasjen altså
                              Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Det blir litt. Kanten av mellomtonen tar litt borti, men ser ikke ut som om det skal bli noe problem
                                sigpic

Comment

Working...
                                X