Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi Morel, sinfoni, Pioneer, soundstream, Kinetik, evus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Har fått gjort endel nå den siste uka. Mye småting har blitt fiksa.

Fått festa basskassene i bilen, festa kablene i kassene, borret opp hull til elementene, skrudd fast elementene. + mye andre småting ellers.

sigpic

Comment

Spiller det no a?
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Testa litt nå bare med en mp3 spiller. Dette trøkka mer en nokk for mitt behov!

Rista godt i bilen, når jeg fikk liv i det. Fin lyd i elementene var det også. Stramm deilig bass

Sinfoni forsterkeren har full kontroll på elementene. spillte en halvtimes tid på fullt volum. Var ikke tegn til noe varme i forsterkeren. Helt kald enda
        sigpic

Comment

Originally posted by Poolish View Post
          Testa litt nå bare med en mp3 spiller. Dette trøkka mer en nokk for mitt behov!

Rista godt i bilen, når jeg fikk liv i det. Fin lyd i elementene var det også. Stramm deilig bass

Sinfoni forsterkeren har full kontroll på elementene. spillte en halvtimes tid på fullt volum. Var ikke tegn til noe varme i forsterkeren. Helt kald enda
          Merkelig... mine blir varme bare de står på de. Såklart ikke glohete, men langt fra kalde. Etter litt hard bruk så blir selv mellomtone og diskant forsterkerne ganske så varme. Litt rart at din var kald enda...
          Mvh Tony

Comment

Der ved logoen er det ingen komponenter i direkte kontakt med chassiet. Kjøleribbene er det som blir varmt her.
            Mvh Tony

Comment

Og jeg som var sikker på at Sinfoni hadde implementert "Direct Automatic Super High Integrated Thermal"-cooling circuit i logoen på chassiset.

X-plod kommer med DA SHIT fra fabrikk. X-plod rocker.

:P

Comment

Da har jeg fått kjøpt nye dørsider. Gjorde en feil på den ene, av de eg bygget selv. Så måtte tatt av mye igjen å gjort det på ny. Bygger dem kansje ferdig senere.

Nye dørsider:

Må bygges om litt, for å få inn mellomtonen. Skulle også vært trukket på ny, men det får jeg gjøre senere.

Har fått skjært ut hull til mellomtonene, å laget til 2 mdf ringer:

Nå har jeg bare kledd mdf ringen, å får litt ujevn overfalte rundt hullet og. Skal jevne ut dette. å få en finere overgang der, når jeg skal kle dørsidene på ny.

Har fått lagt litt mer demping inni dørene og. Ikke helt ferdig enno. Gikk tom for dempemateriale. Nytt er på vei i posten.

Har strukket alle kabler
                Delefilterene til frontsettet er montert på ryggen på baksetet
                Har fikset litt på jordingspunktet

Så det meste ligger klart nå.
                sigpic

Comment

Da var dørsidene ganske ferdige.

sigpic

Comment

Du har ikke en egen meny på den spillern der du må aktivere utgangene?
                    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

Comment

Alt annet en spilleren er nytt? ville forsøkt en lånt spiller eller handla ny for høres ut som om denne er defekter på..

Comment

Working...
                      X