Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • YES, jeg trodde aldri du bare skulle gi opp dette!
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • Passa bra med " couse today we shall celebrate, the independence day!"

      Hehe, thats the spirit, joakim!
      Da er det vel bare å sitte å vente på ny prosjekttråd da eller?
      Mvh Even S. Jensen
      Tlf 41091189
      Digital Designs, nothing is even close!

      Comment


      • Originally posted by evensvee View Post
        Passa bra med " couse today we shall celebrate, the independence day!"

        Hehe, thats the spirit, joakim!
        Da er det vel bare å sitte å vente på ny prosjekttråd da eller?
        Spørs om det skal legges ut en ny demonteringsanvisning gitt...
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • Tyveriet og hærverket den flotte BMW-en din får meg til å undre veldig. Hvordan kan mennesker gjøre slikt? Tyveriet alene er i og for seg "helt greit", misforstå meg rett. For slik kan nesten aldri unngåes, men det er selve hærverket jeg ikke forstår.

          Skal man stjele noe og man ikke ønsker å legge fra seg fingeravtrykk får hvertfall kjeltringene bruke hansker fremfor brannslukkningsapparat. Og om det ikke var pga fingeravtrykk, gjør det jo saken bare langt verre. Denne bilen hadde jeg virkelig håpet å få høre en dag. Har hatt små euforiske dagdrømmer om hvor bra denne bilen er nødt til å låte, og bare tanken på det fantastiske arbeidet og hvor gjennomført alt var vekker forstyrrende følelser hos enhver bilstereoentusiast. Hele saken er totalt meningsløs og tragisk!

          Men det er utrolig flott å se at du får gitt deg selv et par ørefiker og pisker opp både motet og humøret Joakim

          Det er kun i motbakke det går oppover, og denne gangen skal du til topps med god margin. Du har klart det tidligere, og har da EVNEN til å klare det enda bedre denne gangen. Stå på og fyr løs på bilen, Joakim. Du er Norges fremste idol for oss entusiaster, og gir inspirasjon til mange med det du har klart!

          Ta ut en V2 utgave av "Joakim's BMW ODR Edition" og gi bånn gass så snart anledningen byr seg. Jeg har tro på at dette, foruten det finansielle tapet, ikke blir annet enn en positiv opplevelse til slutt!

          Men først:
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • Originally posted by Joakim View Post
            Sponsorjakt og maratonjobbing for å få den klar, blir nok agendaen sommeren 2010. Ikke faen om noen langfingrede svin skal få ødelegge moroa med bilstereo og godlyd!.
            Du har liksom bevist kvaliteten, så burde gå ann å få noen sponsorer

            Men glad jeg ikke er i dine sko akkurat nå, jobbing med bil = auau i ryggen her i hvertfall.. og hvis du brukte 1,5 år på den forrige bilen så synes jeg synd på.. kroppen din
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Originally posted by Joakim View Post
              Spørs om det skal legges ut en ny demonteringsanvisning gitt...
              Den skal jeg helt og holdent være med på, uten tvil!
              Men, så lenge vi får se slutt-resultatet uten "demonteringsanvisning" så vil jeg tro mange blir fornøyde ja!

              Og, veldig, VELDIG bra at du har tatt litt tak i deg selv også, å ser den RETTE veien framover!

              Det er, i mine øyne, det eneste rette å gjøre
              Gir man opp får tyvene en "seier" fordi de klarte å "knekke" deg.

              Men du gir deg ikke, og det er jeg sikker på at det er flere enn meg som synes er heeeeelt superdupert bra!
              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

              Comment


              • Sponsor ja... Du får spørre arbeidsgiveren din pent Kunne være jeg kunne donert noe hvis du absolutt ikke får napp (noe jeg ikke skulle tro vil være noe problem)Men det kan taes på PM i tilfelle
                Last edited by Judys Bilstereo; 12-06-2010, 08:19.
                Ole Petter Holelien
                Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                Comment


                • Stå på, Jokkemann!

                  Jeg er sikker på det er mange her som både kan og vil bidra, dersom du skulle trenge en hjelpende hånd underveis. Da ikke så mye med det elektroakustiske, kanskje. Antagelig mer med drittarbeidet, etter dine anvisninger.

                  Hva tyverisikring i den nye bilen angår, så stemmer jeg for fjernstyrt 2kW inverter tilkoblet et nypolert, 230V-ledende dørhåndtak + 230V-ledende veltebur som man må sno seg inn gjennom på vei inn i bilen + 230V-ledende stålpigger i førersetet, en fase på hver side. Hva er motstanden mellom to forbryterskinker, mon tro? Tipper det svir godt i rassen.

                  Comment


                  • Lolla til miniboom. Litt drøy tyveriforsikring vel?
                    Tor Martin Ølberg
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • Originally posted by Miniboom View Post
                      Stå på, Jokkemann!

                      Jeg er sikker på det er mange her som både kan og vil bidra, dersom du skulle trenge en hjelpende hånd underveis. Da ikke så mye med det elektroakustiske, kanskje. Antagelig mer med drittarbeidet, etter dine anvisninger.

                      Hva tyverisikring i den nye bilen angår, så stemmer jeg for fjernstyrt 2kW inverter tilkoblet et nypolert, 230V-ledende dørhåndtak + 230V-ledende veltebur som man må sno seg inn gjennom på vei inn i bilen + 230V-ledende stålpigger i førersetet, en fase på hver side. Hva er motstanden mellom to forbryterskinker, mon tro? Tipper det svir godt i rassen.
                      Hvorfor stoppe med 230Volt når du kan får tak dette: http://freespace.virgin.net/autotaser.uk/
                      Last edited by STETSOM 7KD; 13-06-2010, 19:14.

                      Comment


                      • Eller bare slik som i Robocop http://www.youtube.com/watch?v=8gUATkM3WSQ
                        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                        Comment


                        • Originally posted by DD-Henrik View Post
                          Tyveriet og hærverket den flotte BMW-en din får meg til å undre veldig. Hvordan kan mennesker gjøre slikt? Tyveriet alene er i og for seg "helt greit", misforstå meg rett. For slik kan nesten aldri unngåes, men det er selve hærverket jeg ikke forstår.

                          Skal man stjele noe og man ikke ønsker å legge fra seg fingeravtrykk får hvertfall kjeltringene bruke hansker fremfor brannslukkningsapparat. Og om det ikke var pga fingeravtrykk, gjør det jo saken bare langt verre. Denne bilen hadde jeg virkelig håpet å få høre en dag. Har hatt små euforiske dagdrømmer om hvor bra denne bilen er nødt til å låte, og bare tanken på det fantastiske arbeidet og hvor gjennomført alt var vekker forstyrrende følelser hos enhver bilstereoentusiast. Hele saken er totalt meningsløs og tragisk!

                          Men det er utrolig flott å se at du får gitt deg selv et par ørefiker og pisker opp både motet og humøret Joakim

                          Det er kun i motbakke det går oppover, og denne gangen skal du til topps med god margin. Du har klart det tidligere, og har da EVNEN til å klare det enda bedre denne gangen. Stå på og fyr løs på bilen, Joakim. Du er Norges fremste idol for oss entusiaster, og gir inspirasjon til mange med det du har klart!

                          Ta ut en V2 utgave av "Joakim's BMW ODR Edition" og gi bånn gass så snart anledningen byr seg. Jeg har tro på at dette, foruten det finansielle tapet, ikke blir annet enn en positiv opplevelse til slutt!
                          Flott skrevet og takk for alle godord! Gjelder dere allesammen!!!

                          Det blir nok muligheter for lytting i denne bilen i fremtiden! Den blir bygget opp igjen, det er helt sikkert! Klarer ikke å bare vrake den, selv om det sikkert er mange som synes jeg er helt gal som legger så mye ressurser ned i en gammel Bmw. Men om jeg blir opfattet som gal, så vet jeg iallefall at jeg er på rett vei..

                          Anng. hansker...
                          Luringen som var ute og "lånte" bmw'n min her om dagen var faktisk så "lur" at han brukte hansker, men da han satte den fra seg hadde han kun én.. Den andre lå nemlig under setet, så den er nå sendt til rettsmedisinsk for dna-prøve.
                          Må si jeg er imponert over Oslopolitiet i denne saken! De jobber ganske så intenst og tar dette på alvor. Nå er nok denne saken en liten del av noe større, siden de legger såpass resurser i det, men det får ses på som hell i uhellet! At det er en i blokka jeg bor som er delaktig i det er nesten det værste. Tjuvpakket hadde nøkkel/fjernkontroll til porten, så at det er en med tilknytning hit er vel ganske sikkert. Ekkel følelse er det iallefall..

                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                          Comment


                          • Tipper alle er glade for å se at det faktisk blir gjort noe i saken. Både for din del og bilstereoentusiaster forøvrig.

                            Håper at de får noen resultater ut i fra hansken da. Du får holde oss oppdatert.

                            Ønsker deg iallefall lykke til med gjenoppbyggingen av bilen!

                            Comment


                            • håper de klarer å finne den som står bak det der

                              gleder meg til pakka kommer som jeg bestilte av deg i dag :P
                              VW Golf 4
                              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                              Simen Sormbråten

                              Comment


                              • Ikke for å frikjenne de som bor i blokka di Joakim, men er ikke fjernstyrte portåpnere fryktelig lette å avlytte og kopiere?

                                Er vel bare noen ukrypterte pulser i 2GHz-området. Trenger ikke være rakettforsker for å stå i nærheten og "lytte" til senderen.

                                Med mindre dere har en high-tech-utgave, så tipper jeg tyvene sitter på like mye sånt utstyr som shimming-greier osv....

                                Comment

                                Working...
                                X