Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Quoter meg selv jeg og legger ut denne igjen. Noe er lagt til av småting. Har serienumre på alt, så om noe dukker opp har jeg det for kontroll.


    Legger ut en foreløpig liste over det som er borte fra bilen.

    Alpine IVA-502 cd/dvd dobbel din spiller
    Alpine KCE-635UB usbcontroller
    Alpine NVE-300P navi unit
    Alpine HCE-105 ryggekamera (kun blackboksen)
    Alpine RUE-4202 fjernkontroll

    Pioneer DEX-P9R spiller (kjennetegn: frontpanel fjernet og koblet til spilleren via 2stk. cat-5 kabler, hvitt lys i display og orange knappebelysning - P90 innmat i frontpanelet. selve spilleren stod montert i et dynaBel forsterkerdeksel med inngravert "processor" nederst i høyre hjørne av den grå plata. sammen med spilleren stod også en CD-RB100 - rca adapter)
    Pioneer DEQ-P90 dsp boks - som var montert på ramme oppå den største McIntoshforsterkeren, med kondensatoren over.
    P9 fjernkontroll (grå)

    1stk. Focal Dual Monitor forsterker (liten ripe rett over focalmerket som er tusjet med sort tusj - skruehullene til å feste forsterkeren er borret opp til å ta M6 skruer)

    2stk. McIntosh MC-427 (uten toppdeksel)
    1stk. McIntosh MC431M (VU-metrene er loddet ut og flyttet opp i forsterkerracket - mangler også toppdeksel)

    2stk. Brax IPC kondensatorer

    1stk. dynaBel PA 1880 18"bass

    6stk. ca. 20cm lange "Silk audio" signalkabler (gjennomsiktig med flettet skjerm)

    I tillegg så mangler venstre sidedeksel baki og gulvdekselet (trukket i vinyl), glassplata som ser ut som en stor McIntoshforsterker, racket, dekselet på venstre side av rattet (med lokk og en rustfri plate bak lokket til å ha brytere i), alarmsentralen (Defa 821x), dekselet rundt Focalen (aluminiumsdeksel trukket i vinyl), alt av kabler (trukket i snakeskin og loom), konrollboksen og fjernkontrollen til nakkestøtteskjermene, dekselet rundt girspaken (trukket i sort alcantara, med innstøpt iPhonedocking), baksetet (sitteputa og ene sideputa), bakre del av midtkonsollen,

    Det er også borte ca. 300 cd'er (en mappe med 100plater + 2 "stack" med løse plater, ca. 25 dvd'er + barnesetet, kosebamsen til minsta, en blå varmedress og alt av papirer tilhørende bilen (vognkort, serviceheftet, manualen ++), en "led lenser" lommelykt, headsett til iPhonen, ett par gant sko og en sort vindjakke, en 250Gb usb harddisk, 8Gb minnepenn,

    Ja det var det jeg kommer på i farta.. Er mere, så får gå gjennom tingene i hodet, samt dokumentasjonspermen, så kommer jeg med mere.

    Fint om folk er oppmerksomme om noe av dette dukker opp på markedet eller i en bil.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • Var det eneste di ODR høyttaleren dem ikke greide å få ut?

      Hva har skjedd med bilen etter dere fant den? Fått kjøpt den ut?

      Håper Du finner skikkelig pågangs mote og bygger en NY rå killer..
      Last edited by Soundboy; 16-06-2010, 19:49.

      Comment


      • synst virkeleg synd i deg etter so mange med harde timer, men det store positive i noe sånt er at Joakim reiser seg opp igjen. og bygger sannsynlegvis endå villere. sklulle gjerne ha hjelpt deg hadde eg hatt tid, men eg hadde vel berre kappa bilen din i filler lykke til med gjennoppbygging..

        Comment


        • Joakim + bassdal = Vilt bygg :P
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • FY FAEN!!! sier jeg bare Så jævlige kan folk altså være!!!

            Håper virkelig det kommer resultater fra kripos så de får tatt svina

            Ellers må jeg bare BØYE meg i støvet for et pågangsmot og fandenivollskhet av en annen verden!!!

            Du er virkelig en GAL GAL mann som vil bygge opp igjen den bilen meeen...hadde jeg vært deg hadde jeg sikkert gjort nettopp det samme

            STÅ PÅ Joakim!!! Alle her heier på deg!!
            Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

            Comment


            • Hei Joakim , hva er status i det siste ang etterforskningen?
              Ellers a.. hvordan går det ang med BMW`n?

              Comment


              • Jeg gleder meg til å høre nye versjonen av bilen Fikk aldri hørt første og derfor ble jeg veldig lei meg nå jeg så hva som hadde skjedd med bilen! Kan ikke engang tenke meg hvordan det føltes når du fant ut av ting.. Ikke langt unna det verste som kan skje med en såpass kraftig entusiast!
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • Jepp, dette blir bra Joakim. Håper vi ses snart!

                  Edit: Mtp litt justeringshelp på P88RS-II, EA
                  Last edited by TakeTheTime; 27-06-2010, 00:21.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • Originally posted by TakeTheTime View Post
                    Jepp, dette blir bra Joakim. Håper vi ses snart!
                    Ny kjæreste Joakim?
                    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                    Comment


                    • hehehehe .

                      Comment


                      • Originally posted by Erik André View Post
                        Ny kjæreste Joakim?
                        Utrolig hva han har draget på vettu...
                        Alt ifra Barbier til Ting som tar Tid.. ;P
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                        Comment


                        • Hehehe, kanskje 'n sku' ha konnværtert... Eller ved nermere ettertanke - njet.

                          No offence til hverken den ene eller andre legningen, eller de/det midt i mellom, men tror jeg holder meg i det heterosurrealistiske forholdet jeg har.. :P

                          Sånn ellers er status ganske uforandret på go'bilen.
                          Har demontert mye av interiøret og flenget av grisete vinyl, men er ennå mye igjen. Skal klargjøres for lakkering og antirustbehandling før noe mere kan skje med den.

                          Hadde besøk av en meget hygelig og forståelsesfull takstmann, som faktisk ble sint og lei seg på mine vegne, etter å ha studert bilen og noen hundre bilder og forstod virkelig hva som var ødelagt. Trygvesta kan virkelig anbefales!!! (forøvrig det eneste selskapet i Norge som tilbyr spesialforsikring på slike ting)

                          Tilbudet fra forsikringen ble helt ok, så håper ikke det tar alt for lang tid å komme i gang med sakene. Har handlet ny bruksbil og venter inn forsterkere sånn rett rundt hjørnet. Venter også svar fra en importør eller to på litt snadderutstyr, så er det bare å håpe at noen har lyst til å være med på "versjon 2 prosjektet"...
                          Last edited by Joakim; 27-06-2010, 22:15.
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                          Comment


                          • får håpe dette blir bra til slutt joakim, da ringer jeg deg i morgen å bestiller litt utstyr til min egen bil
                            VW Golf 4
                            Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                            Simen Sormbråten

                            Comment


                            • Leit dette her ja. Men regner med du kommer sterkere tilbake (Frende tilbyr og ekstraforsikring for bilstereo og sånn. Opp til 50000kr mener jeg)
                              Ole Petter Holelien
                              Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                              Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                              Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                              Comment


                              • Hei.
                                Hvordan er forsikringsdeknignen din her?

                                Kondolerer så mye forresten!
                                Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

                                Comment

                                Working...
                                X