blir det ferdige resultatet calypsorød? blir pent med v8/95fronten og div annet snacks du må vel se på å installere et sånt flamethrower alarmkit når du er ferdig:P
Nå ha eg sittet å lest igjennom det meste i denne tråden. Utrolig trist det som skjedde. Tror nok at eg hadde gitt opp masse håp om å bygge opp igjen bilen og nytt anlegg. Så eg er utrolg imponert over at du har begynt på an igjen nå. Ønsker deg Lykke til
Nesten så ansiktene deres ser sladdet ut på videon..
Men hvis de brukte falske skilt på den peugot'n så vil jeg jo nesten tro at den er 'lovlig' og i noen sitt eie som ikke vil at den skal kjennes igjen?
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Dette skiltet er "ugyldig" siden det er stjålet og bilen det ble tatt fra har fått nye skiltnummmer. Orginalvideoen fra overvåkningssystemet er noe bedre, siden jeg har konvertert den ned endel i størrelse. MEn synd ikke sånne overvåkningskameraer kjører HD-oppløsning.
Dette skiltet er "ugyldig" siden det er stjålet og bilen det ble tatt fra har fått nye skiltnummmer. Orginalvideoen fra overvåkningssystemet er noe bedre, siden jeg har konvertert den ned endel i størrelse. MEn synd ikke sånne overvåkningskameraer kjører HD-oppløsning.
Jobbet tidliger på en bensinstasjon, var ikke skjeldent vi måtte sjekke VHS-tapen på bakrommet for å finne reg.nr på bilen som hadde tanket drivstoff men ikke betalt..
Det jeg lærte der at man kan se ganske så mye detaljer som er blurry ut nå ved å justere kontraster, skarphet og lys..
Er denne tapen digital eller på VHS? Må vel kunne undersøkes litt nærmere av noen som kan slikt?
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
fy faen ja.. De har vært lure nok til å knabbe skiltene fra en Ford varebil, men legger andre merke til at personen hadde en litt utsø gange når han hadde parkert pugg og gikk mot bmw'n eller er det bare meg?
Forresten ikke mange sekundene han brukte på å komme seg inn og starte opp bilen Syke faen, han skulle fått smake i knærne ihvertfall....
Comment