Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by tmolberg View Post
    Er ikke Mosconi en serie til Audio System da? På en annen side så lurer jeg fælt på hvor du fikk tak i den Bit One DSPen
    Audio System står for distribusjon og salg av Mosconi.

    Bit One får man kjøpt av Armour Nordic...
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • Må skaffe deg et kamera Joakim.. det som sitter Eplephonen suger bigtime :P [Blur Wiew]
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • blir det ferdige resultatet calypsorød? blir pent med v8/95fronten og div annet snacks du må vel se på å installere et sånt flamethrower alarmkit når du er ferdig:P
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment


        • Nå ha eg sittet å lest igjennom det meste i denne tråden. Utrolig trist det som skjedde. Tror nok at eg hadde gitt opp masse håp om å bygge opp igjen bilen og nytt anlegg. Så eg er utrolg imponert over at du har begynt på an igjen nå. Ønsker deg Lykke til

          Comment


          • En liten snutt av ODR-Bmwens' siste kjøretur...http://www.filefront.com/17161732/Overvkning1.wmv/

            En berdre og raskere host her

            Om noen drar kjensel på Peugeoten eller personen så hyl ut!

            Vårt kjære politi henla saken etter 4 uker gunnet "bevisets stilling", så nå legger jeg ut overvåkningsfilmen fra garasjeanlegget..
            Last edited by Joakim; 31-07-2010, 18:36.
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • Stussli og høre Joakim. Kjenner irritasjonen flommer når jeg ser overvåkningsfilmen. At det går an.
              fikk de altså ikke opp noe på reg.nr på Peugeot`n?
              |HonkyTonky
              |Pioneer||Rockford-Fosgate
              |Rockford-Wall in Progress

              Comment


              • Originally posted by honkytonky View Post
                Stussli og høre Joakim. Kjenner irritasjonen flommer når jeg ser overvåkningsfilmen. At det går an.
                fikk de altså ikke opp noe på reg.nr på Peugeot`n?
                Skiltet er stjålet fra en annen bil...
                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                Comment


                • Noen med større videokunnskaper kan da få oppløsning på ansiktet bedre?

                  Er ufattelig vrien å kjip situasjon Joakim.
                  ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                  Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                  Comment


                  • Nesten så ansiktene deres ser sladdet ut på videon..
                    Men hvis de brukte falske skilt på den peugot'n så vil jeg jo nesten tro at den er 'lovlig' og i noen sitt eie som ikke vil at den skal kjennes igjen?
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • Søkte på regnr på 2282, fikk opp ugyldig regnr.

                      Men på Mekonomen sin side kommer det opp hva slags bil det er.

                      Comment


                      • Dette skiltet er "ugyldig" siden det er stjålet og bilen det ble tatt fra har fått nye skiltnummmer. Orginalvideoen fra overvåkningssystemet er noe bedre, siden jeg har konvertert den ned endel i størrelse. MEn synd ikke sånne overvåkningskameraer kjører HD-oppløsning.
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • Originally posted by Joakim View Post
                          Dette skiltet er "ugyldig" siden det er stjålet og bilen det ble tatt fra har fått nye skiltnummmer. Orginalvideoen fra overvåkningssystemet er noe bedre, siden jeg har konvertert den ned endel i størrelse. MEn synd ikke sånne overvåkningskameraer kjører HD-oppløsning.
                          Jobbet tidliger på en bensinstasjon, var ikke skjeldent vi måtte sjekke VHS-tapen på bakrommet for å finne reg.nr på bilen som hadde tanket drivstoff men ikke betalt..
                          Det jeg lærte der at man kan se ganske så mye detaljer som er blurry ut nå ved å justere kontraster, skarphet og lys..
                          Er denne tapen digital eller på VHS? Må vel kunne undersøkes litt nærmere av noen som kan slikt?
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • fy faen ja.. De har vært lure nok til å knabbe skiltene fra en Ford varebil, men legger andre merke til at personen hadde en litt utsø gange når han hadde parkert pugg og gikk mot bmw'n eller er det bare meg?
                            Forresten ikke mange sekundene han brukte på å komme seg inn og starte opp bilen Syke faen, han skulle fått smake i knærne ihvertfall....

                            Comment


                            • Originally posted by gooner87 View Post
                              Søkte på regnr på 2282, fikk opp ugyldig regnr.

                              Men på Mekonomen sin side kommer det opp hva slags bil det er.
                              gyldig på 2282 nå, om det er dl26179..

                              Comment


                              • Originally posted by golfnos View Post
                                gyldig på 2282 nå, om det er dl26179..
                                Det er DL26175...
                                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                                Comment

                                Working...
                                X