Announcement

Collapse
No announcement yet.

langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI

Specs:
    1.8T
    K04 turbo + software
    FMIC
    FK Coilovers
    stag her , stag der , foringer der osv osv ikke sett over alt enda.

stereo: granada/240/sierra oppskrifta 6,5" i døra og 6x9 i hattehylla. dette må ordnes på

tips mottas med takk panke klar ei handleliste til 20.juni? dette klarer vi

funderer på:
    bruke de hertz 6,5" jeg har
    de HL70 jeg har og suplere med ett sett Scan-Speak diskanter i litt klasse?

sitter på to trofaste audison forstekere jeg tenkte på å lakkere pga slitasje, LRx 1.1k og 4.300 om jeg ikke husker helt i vinkel.

tenker 2 x 10" da jeg er lei 2 x 12" altid hatt det, prøve noe nytt.

kabling og kontaktmatriell må innregnes også
    VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

ML2500x2.. detta har vi prata på vettu..hehe...
    Over The top, here we come :P
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Synes passaten var stiligere enn golfen
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Defus View Post
        Synes passaten var stiligere enn golfen
        det får nå så væra hehe.
        VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

Originally posted by Crazytaxi View Post
          ML2500x2.. detta har vi prata på vettu..hehe...
          Over The top, here we come :P
          hehe ja, men det var denna sinnsyke prisene som jeg ikke helt klarer å forsvare enda da :S

lyst til å bli med å trekke tak eller?

Comment

jammen fanken, her er det jo motor til meg her hehe
            Mvh
            Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

hehe finn deg en tysk,sveitsisk,svensk donorbil du

Comment

Pen Golf!

Den passat'n ligna mistenkelig mye på gamlebilen til en kompis av meg. Han solgte den vel for rundt 2.5 år siden eller noe tror jeg. En kompis av deg?

Comment

2.5 år kan vel stemme med når bildet er tatt tenker jeg ja. men hvor passaten er kjøpt aner jeg ikke.

Comment

hvis dere har snakka om ML2500 * 2, så har jo jeg tilfeldigvis 2 slike liggende bak her da

da er ikke prisen SÅÅÅ skummel
                    www.eirikaspaas.com

Comment

var de to jeg hadde i tankene også for å være helt ærlig

Comment

hehe, bare å si ifra
                        www.eirikaspaas.com

Comment

da har jeg handla inn litt kabler i dag ikke det helt store men nok til å bytte ut hyssingen som lå der

fikk lagt opp til 6ch signalkabler fra connection, ble litt bedre plass enn med 4ch med biltemakabler
                          fikk også lagt strøm og signalkabler på hver sin side av bilen å ble kvitt den evinlige dynamostøyen

rammeverket baki er intill videre laget i 2x4"

Comment

Da har jeg henta meg to ml2500 på IKEA utrolig hva dem har der
                            testa dem såvidt i sted å det basser godt, så må få bygd ny ramme i morgen om jeg har noe stål liggende

så nå må jeg bare finne igjen den andre hl70 mellomtona mi å bestille diskanter
                            så må jeg finne ut hvordan jeg skal gjøre det med delinga, tips?
                            Last edited by langgard; 22-06-2009, 20:57.

Comment

prøvd å montere kassa litt bedre i dag, gikk vel heller dårlig for å si det slik. må finne på noe lurt der, prøve å lirke av glasset eller noe så jeg kan bolte den fast på en annen måte enn det er gjort nå. time will show

Comment

Working...
                              X