Nei fortsett med det du! Vi følger med vettu. Keep on going!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI
Collapse
X
-
Folk gidder ikke alltid å svare, men du må se på antall visninger: 6,365
Det er absolutt ikke dårlig, for Golf å væreTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
hehe hjalp på skremme dere litt ja
da har jeg vært på besøk hos BK en tur, snakk om mentalt ustabil fyr, skulle jo bare vise han hvor pent dashbordet mitt var så gjør han dette:
MAKAN!!! :O
hehe neida det var vel mest for å få til dette:
som dere ser så er det litt dårlig plass her også hehe, så må nok få handla litt mdf i morgen så jeg får lagd ei lita adapterplateVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
tette 1cm med butyl? njaaa skeptisk hehe.
det er bjelken som rattstammen er skrudd i, altså det røret som går tvers over utenfor torpedoveggen på tidligere bilder.
har to alternativer:
1. frese til to spacere som heiser nok så jeg får klaring
2. "notche" bjelken. altså ta en surv å frese hakk og sveise igjen med plater. men da må hele bjelken ut fordi jeg nekter å sveise rett over sikringsboksen på førersiden og airbagen på andre siden.
så blir alternativ 1. frem til jeg evt får en litt bedre plass og stå.
har testa dem såvidt i free air innendørs, popper helt greit det lille jeg har testa. men skeptisk til å teste de for hardt uten noe for for delingVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
det som må gjøres med dashen sånn utenom å shimse/frese er å sveise igjen luftekanalene rundt høytalerne så jeg fortsatt har funksjon i de + ikke koker elementeneVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
Originally posted by langgard View Posthehe blir nok bra koppholdere
(Forventer mer oppdateringer og bilder nå, siden jeg skrev i tråden!)Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
jatta jeg skal ta litt bilder av bedre kvalitet så fort jeg gidder å dra med meg speilrefleksen ut :P
det som står på planen videre nå er å få lagd til disse spacerne.
å frese notch vil bli gjort men ikke før til våren igjen da jeg ikke orker å plukke ut alt det småplukket for å få ut bjelken akkurat nå.
Plan for dagen:
- finne plåt å lage spacere av.
- finne lange nok skruer
- plastsveise luftekanaler
- montere kabler og lime/lodde på en dært så de ikke faller av siden di står på den mest ukurante plassen i hele bilen
- montere i sammen dashen å klemme den inn i bilen
evt videre om jeg rekker før det blir mørkt/eller jeg bli enda sjukere enn jeg er :P
- legge inn forsterker racket og sveise nye innfestinger i bilen. ( 4 x 25x25 skiver med påsveist M6 mutter)
- skru fast alle forsterkerne og stripse kabler
- måle og merke alle kabler fra dspVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
Comment