Aeroport
Alpine

Announcement

Collapse
No announcement yet.

langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nei fortsett med det du! Vi følger med vettu. Keep on going!
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Folk gidder ikke alltid å svare, men du må se på antall visninger: 6,365
      Det er absolutt ikke dårlig, for Golf å være
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• følger med på hva du driver med, er ikke ofte jeg komenterer
        VW Golf 4
        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
        Simen Sormbråten

Comment

• hehe hjalp på skremme dere litt ja

da har jeg vært på besøk hos BK en tur, snakk om mentalt ustabil fyr, skulle jo bare vise han hvor pent dashbordet mitt var så gjør han dette:

MAKAN!!! :O

hehe neida det var vel mest for å få til dette:

som dere ser så er det litt dårlig plass her også hehe, så må nok få handla litt mdf i morgen så jeg får lagd ei lita adapterplate
          VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

• Se her ja. Tang Band <3 Har du fått testa lyden da? (kan tette rundt med noen butylmatter eller noe)

Men forresten, hva var det som var i veien bak elementet da?
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• tette 1cm med butyl? njaaa skeptisk hehe.

det er bjelken som rattstammen er skrudd i, altså det røret som går tvers over utenfor torpedoveggen på tidligere bilder.

har to alternativer:
              1. frese til to spacere som heiser nok så jeg får klaring
              2. "notche" bjelken. altså ta en surv å frese hakk og sveise igjen med plater. men da må hele bjelken ut fordi jeg nekter å sveise rett over sikringsboksen på førersiden og airbagen på andre siden.

så blir alternativ 1. frem til jeg evt får en litt bedre plass og stå.

har testa dem såvidt i free air innendørs, popper helt greit det lille jeg har testa. men skeptisk til å teste de for hardt uten noe for for deling
              VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

• det som må gjøres med dashen sånn utenom å shimse/frese er å sveise igjen luftekanalene rundt høytalerne så jeg fortsatt har funksjon i de + ikke koker elementene

Comment

• morro å hærpe dash
                  Mvh.
                  Bjørnar Kristiansen
                  BK Caraudio
                  48059681

Comment

• hehe blir nok bra koppholdere

Comment

• Originally posted by langgard View Post
                      hehe blir nok bra koppholdere
                      Statoilkoppen passer perfekt oppe, kjekt med en til fører og en til passarsjer!
                      (Forventer mer oppdateringer og bilder nå, siden jeg skrev i tråden!)
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• jatta jeg skal ta litt bilder av bedre kvalitet så fort jeg gidder å dra med meg speilrefleksen ut :P

det som står på planen videre nå er å få lagd til disse spacerne.
                        å frese notch vil bli gjort men ikke før til våren igjen da jeg ikke orker å plukke ut alt det småplukket for å få ut bjelken akkurat nå.

Plan for dagen:
                        - finne plåt å lage spacere av.
                        - finne lange nok skruer
                        - plastsveise luftekanaler
                        - montere kabler og lime/lodde på en dært så de ikke faller av siden di står på den mest ukurante plassen i hele bilen
                        - montere i sammen dashen å klemme den inn i bilen

evt videre om jeg rekker før det blir mørkt/eller jeg bli enda sjukere enn jeg er :P
                        - legge inn forsterker racket og sveise nye innfestinger i bilen. ( 4 x 25x25 skiver med påsveist M6 mutter)
                        - skru fast alle forsterkerne og stripse kabler
                        - måle og merke alle kabler fra dsp

Comment

• hmm, hva er nå dette?

gør mange år siden jeg jobba som møbeltapetserer å det merkes :P (stifta meg i fingern for ¤%%"¤%)

Comment

• La meg gjette: Er det dekslet som skal være rundt fulltonene? Mangler vel hull i midten men...
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• ikke så langt ifra

Comment

• Kult!
                                Mvh
                                Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

Working...
                                X