Announcement

Collapse
No announcement yet.

langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by langgard View Post
    Da var nye diskanter på plass i bilen
    eneste problemet er att filtrene mine deler for lavt så har ikke turt å høre så altfor mye enda.
    Lurer litt på å trekke klart for aktiv deling i front å drite i sub å bare kjøre front til ny spiller er i hus?
    Noen formening om hvordan jeg kan modde 3W.10 filtrene så lenge kanskje? 950Hz er vel nedre på mille diskantene men filtrene deler ved 800-850ish

bytt filter ettersom diskanten vil høres veldig anstrengt ut selv om det står i papirene at den tåler ned til de frekvensene....

www.dynabel.no har mange typer delefilter til en rimelig penge
    Mvh
    Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

Nettbutikken funka ikke med iPhone gett ;p
      har dem noe som passer oppsettet mitt da? Hvilket?
      VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

Originally posted by langgard View Post
        Nettbutikken funka ikke med iPhone gett ;p
        har dem noe som passer oppsettet mitt da? Hvilket?
        DE2940 filter deler diskanten ned til 3200hz og mellomtonen ned til 150hz begge med 12db/oct til den nette sum av 228.- pr stk og du trenger to...

22 65 80 70. Snakk med Nils han ordner det meste av bilstereo til deg
        Last edited by Tufte; 25-09-2009, 10:08.
        Mvh
        Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

Evt sånn ca skal jeg dele oppsettet jeg har?
          VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

Okai får kikke litt i kveld

Comment

---------------------------------------
              Last edited by langgard; 29-01-2010, 11:57.

Comment

Nå er det faen meg på tide det skjer noe her igjen kanskje

Oppdatering siden sist:
                ML280 montert
                kun kjørt 3veis front med rar deling :P
                1stk R32-look fanger har tatt kvelden
                drivakslinger holder fortsatt
                sideskjørta har tatt kvelden intill videre (lakkering og mindre grisete montering på gang)
                ------------

Planer fremover:
                Forsterker rack!! (endelig?)
                Ny spiller og dsp
                ny kabling i bagasjen og evt fremover da det er enkelte punkter jeg ikke er fornøyd med
                trekking av tak

forsterker oppsettet har da endt opp på : gammel serie Lrx 4kanaler midbass+ mellomtoner , Srx2 til diskanter , gammel serie Lrx monoblokk til sub. kanskje ikke akkurat det oppsettet alle ville valgt men det får duge

Comment

No offence her mister, men savner sårt bilder her altså ta heller 5 for mange enn ingen

Comment

Originally posted by 147jtd View Post
                    No offence her mister, men savner sårt bilder her altså ta heller 5 for mange enn ingen
                    Enig, ingen bilder= ingen bevis Men godt å lese at det skjer noe da
                    Mvh Werner Harstad

Comment

akkurat for øyeblikket er det ikke stort å ta bilder av :P derfor finnes det heller ingen bilder :P men de kommer så fort jeg har kommet igang med noe annet enn å handle deler.

Comment

Her har dere ett bilde å gomle på intill videre

Layouten av oppsettet minus dsp og sikringsholdere:

Comment

sketchup går da under ting jeg ikke kan

Comment

Sketchup er et nydelig program det : ) Ikke så vanskelig å sette seg inn i, hvis man bare leker seg litt med forskjellige ting.
                            Gleder meg til flere bilder her!
                            VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

da var material lista til stål levrandøren nesten ferdig så blir en liten tur for å snakke med han i morgen
                              så da mangler jeg bare spiller og dspn før jeg begynner å prøveplassere ting.
                              usb adapter er handlet inn så det skal også plasseres.

må planlegge sveisinga litt denne gangen så jeg ikke får en helt sinnsyk jobb med deksling osv.

bilde? ja ok da sa jo ikke noe om at jeg måtte ha tatt bildet

Comment

hvor handler du stål og jern?
                                SQ Saab 9-3
                                Team dynaBel

Comment

Working...
                                X