se der ja, blir bra dette!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI
Collapse
X
-
-
jau, får da håpe det må bare få tint opp litt å reparert vinkelslipern så kanskje jeg får plassert dsp i dag å , kablene er jo trekt så kanskje jeg har lyd før helgaVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
litt klussing med å få plasser dsp og sikringsholder i morgen. litt lyst til å bare gjemme alt men, litt synd det å da
må bare få takke for at det er noen som har trua på dette daVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
mulig jeg må revurdere 0.5m kabler når jeg har sittet å vurdert litt i kveld :P
det samme gjelde lengden på strømtrekket, ikke alt som gikk helt som planlagt gett :PVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
da har jeg lyd
ikke rørt en jævla knott å det spiller i grunn helt krem
mye av kabblinga skal gjøres om så fort snøen stikker av :P bla så har jeg lagt den optiske kabelen på feil sie så den går i ei diger bue inni dashen bare for å få den til å passe inn på spillern.
innfestinga til dsp`n er som følger til snøen er borte en treplanke festa i bilen med sammenrulla vibroplast, da jeg ikke fant noen annen god løsning akkurat nåLast edited by langgard; 28-02-2010, 21:17.VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
liten bildeupdate da
spilleren i sitt nye hjem (ja det er rotete og møkete i bilen for tiden :P )
a-stolpe + speilhus venstre side
a-stolpe + speilhus høyre side
VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
skal ikke ta på meg skylden for a-stolpene eller diskanthusene
har testet lyden ja, rimelig fornøyd, savner litt futt i midbass og mellomtonene men jeg får se hvordan det blir etter at jeg bygger om baffelen mellom døra og dørtrekket.VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
Originally posted by langgard View Postskal ikke ta på meg skylden for a-stolpene eller diskanthusene
har testet lyden ja, rimelig fornøyd, savner litt futt i midbass og mellomtonene men jeg får se hvordan det blir etter at jeg bygger om baffelen mellom døra og dørtrekket.Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
Comment