jau, får da håpe det må bare få tint opp litt å reparert vinkelslipern så kanskje jeg får plassert dsp i dag å , kablene er jo trekt så kanskje jeg har lyd før helga
mulig jeg må revurdere 0.5m kabler når jeg har sittet å vurdert litt i kveld :P
det samme gjelde lengden på strømtrekket, ikke alt som gikk helt som planlagt gett :P
da har jeg lyd
ikke rørt en jævla knott å det spiller i grunn helt krem
mye av kabblinga skal gjøres om så fort snøen stikker av :P bla så har jeg lagt den optiske kabelen på feil sie så den går i ei diger bue inni dashen bare for å få den til å passe inn på spillern.
innfestinga til dsp`n er som følger til snøen er borte en treplanke festa i bilen med sammenrulla vibroplast, da jeg ikke fant noen annen god løsning akkurat nå
skal ikke ta på meg skylden for a-stolpene eller diskanthusene
har testet lyden ja, rimelig fornøyd, savner litt futt i midbass og mellomtonene men jeg får se hvordan det blir etter at jeg bygger om baffelen mellom døra og dørtrekket.
skal ikke ta på meg skylden for a-stolpene eller diskanthusene
har testet lyden ja, rimelig fornøyd, savner litt futt i midbass og mellomtonene men jeg får se hvordan det blir etter at jeg bygger om baffelen mellom døra og dørtrekket.
Da vil du nok merke stor forskjell da disse bilene stjeler lyd mellom døra og dørtrekket dessverre...
Comment