Announcement

Collapse
No announcement yet.

langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• se der ja, blir bra dette!
    Mvh
    Nils Solli & Tore Jønsberg
    Eltek www.dynabel.no
    Din leverandør av bilstereo

Comment

• jau, får da håpe det må bare få tint opp litt å reparert vinkelslipern så kanskje jeg får plassert dsp i dag å , kablene er jo trekt så kanskje jeg har lyd før helga
      VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

• sånn da var kassa inne

sånn da var jeg ferdig dekslet og trekt
        VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

• Savner lyden i den kassa der
          www.eirikaspaas.com

Comment

• er god lyd i den ja nå ser du foresten hvilket plasdeksel jeg mangler
            Last edited by langgard; 25-02-2010, 22:27.

Comment

• Ser ikke ut som ett billig system dette , ei heller insatalasjonen

Men den kassa , den har jeg sett før mener jeg. Ikke at jeg husker hvor men.

Comment

• gå igjennom polo tråden til Eirik så finner du den igjen

Comment

• litt klussing med å få plasser dsp og sikringsholder i morgen. litt lyst til å bare gjemme alt men, litt synd det å da

må bare få takke for at det er noen som har trua på dette da

Comment

• mulig jeg må revurdere 0.5m kabler når jeg har sittet å vurdert litt i kveld :P
                    det samme gjelde lengden på strømtrekket, ikke alt som gikk helt som planlagt gett :P

Comment

• da har jeg lyd
                      ikke rørt en jævla knott å det spiller i grunn helt krem

mye av kabblinga skal gjøres om så fort snøen stikker av :P bla så har jeg lagt den optiske kabelen på feil sie så den går i ei diger bue inni dashen bare for å få den til å passe inn på spillern.

innfestinga til dsp`n er som følger til snøen er borte en treplanke festa i bilen med sammenrulla vibroplast, da jeg ikke fant noen annen god løsning akkurat nå
                      Last edited by langgard; 28-02-2010, 21:17.

Comment

• liten bildeupdate da

spilleren i sitt nye hjem (ja det er rotete og møkete i bilen for tiden :P )

a-stolpe + speilhus venstre side

a-stolpe + speilhus høyre side

Comment

• Vakkert arbeid. Testet lyden enda?
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• skal ikke ta på meg skylden for a-stolpene eller diskanthusene

har testet lyden ja, rimelig fornøyd, savner litt futt i midbass og mellomtonene men jeg får se hvordan det blir etter at jeg bygger om baffelen mellom døra og dørtrekket.

Comment

• Originally posted by langgard View Post
                              skal ikke ta på meg skylden for a-stolpene eller diskanthusene

har testet lyden ja, rimelig fornøyd, savner litt futt i midbass og mellomtonene men jeg får se hvordan det blir etter at jeg bygger om baffelen mellom døra og dørtrekket.
                              Da vil du nok merke stor forskjell da disse bilene stjeler lyd mellom døra og dørtrekket dessverre...
                              Mvh
                              Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

• ja du vet vel hva jeg sliter med du hehe

må bare få frest meg ett sett til med ringer så skal jeg se litt på saken har nok polyester og fleecepledd stående
                                Last edited by langgard; 01-03-2010, 16:52.

Comment

Working...
                                X