Announcement

Collapse
No announcement yet.

langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

når jeg endelig har fått grubla ut hvordan jeg vil ha rammer osv så er han som kan skaffe meg firkantstål for en gangs skyld ikke på jobb :P

A-stolpedekslene blir levert på Installbay på mandag så får Kenneth gjøre sitt med dem ferdi på sikka en quatte

Blir HL70 i a-stolpene og Space diskanter i speilhusene.
    tror det blir bra i ei stund fremover
    Last edited by langgard; 24-06-2009, 16:05.
    VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

har ikke helt slått ifra meg tanken på ML1600 i dørene og ML500R i astolpene (ikke helt ideelt men jeg har en plan jeg vil lufte før dere dømmer det nedenom og hjem )

men det blir langtidsprosjekt for akkurat nå er det å få komplett lydbilde i bilen som er første pri
      VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

Ser spennende ut det her

Var du ute å kjørte i går kveld/natt btw? Syntes jeg så en golf som var ganske lik på Hamar(ikke at 4'er golf er så fryktelig uvanlig men )
        1989 Volvo 740 GL

Comment

jeg var nok ikke ute å kjørte i hamar i natt nei siden jeg var dritfull på Savalen hehe.
          men jeg tror nok jeg vet hvilken bil du har sett

bestilt litt stæsj i fra tmtuning.com nå også så da får jeg bytta ut litt defekter

Comment

da er a-stolpene under produksjon

skulle egentlig trukket ferdig kabel og montert delefilterene til stolpene blir ferdige rundt onsdag men fy faen a det er da så varmt at jeg klarer ikke å oppholde meg ute i lengre perioder ;P
            finna mjøsa å bade litt tenker jeg

Comment

da har jeg fått ut fingern siden jeg ikke får kjørt noe pga knust drivledd ;P

montert elementer i a-stolpene

synes det popper bra uten sub akkurat nå jeg men det må gjøres noe med dørtrekkene for der kommer det lyder jeg ikke vil høre ;p

drev også å tenkte på at jeg kanskje klarer meg med den Audison Lrx 4.300 ampen jeg har i bilen nå. kjører jo kun fronten med passive filter på den nå, ikke noe vits å dra inn en 1.300 som jeg har liggende kun for å drive sub når jeg har kanaler ledige på den som alt står i bilen

Comment

langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan)??? eneste du ikke kan er å lage tittel på prosjektet de a stolpene der var jo helt rå!!! du kan definitivt det du gjør, veldig cleant og stilfult!
                Mvh Werner Harstad

Comment

Kenneth Bakken som har laget de

har bare to ting å klage på når det gjelder lyden i front nå
                  1. skrangling i dørtrekk
                  2. focal diskantene som sitter i speilhusene har sett sine bedre dager å suger mildt sagt ræv så her skal det støpes inn ett sett med space diskanter
                  Last edited by langgard; 26-07-2009, 20:23.

Comment

siden det minst tar 2 uker før jeg har nye oppgraderte drivakslinger i hus så skal jeg flekke ned taketrekket å begynne klargjøring til trekking (mulig jeg besøker den lokale huggern å ser om det er mulig å skaffe ett ekstra trekk da jeg liker å ha orginaldeler i bakhånd )

må vel handle noe lakk og vinyl til resten av stolpene (ja, fult klar over at jeg kan kjøpe ferdige svarte deksler men der er det stoff )
                    svarte dørlister skal bestilles da

Comment

begynt med dempingen av dørene så smått
                      førerdør:

dørtrekk førerdør:

ikke helt ferdig da jeg måtte hjem for å hente mer matter men betydelig forandring bare med det som sitter i døra nå

Comment

sånn ja... sånt lika oss... hehe
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Bra du liker det, hehe.
                          Har litt lyst til å begynne med taket men har ikke kompressor hos dama så det blir litt tungvint trur jeg :/

Comment

Demping av ene døra ferdig
                            bestemte meg for at jeg skal lage baffel fra innerplata å ut til dørtrekket, så høytaleren spiller i døra å ikke i det slarkete dørtrekket samt at dørtrekket sitter bedre

må vel handles litt støpeplast først

Comment

andre døra påbegynt i dag
                              madammen har ødelagt for all jobbing videre i dag med store planer om spilling av monopol :P

Comment

Originally posted by langgard View Post
                                andre døra påbegynt i dag
                                madammen har ødelagt for all jobbing videre i dag med store planer om spilling av monopol :P
                                sålenge du er banken så går det vel greit
                                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Working...
                                X