- VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}
- VW Golf MK4 GTI Exclusive TIL SALGS! -_- X-er : Audi 80 Quattro 91mod, Audi A3 1,8T Ambition
Er overalt jeg, hehe
joda de ble bra di bedre enn de jalla trykkmeterene fra tema som satt der å blenda meg hehe.
Skal begynne å sveise ramme til det baki over helga
kassa er utrolig pen i grunn gleder med til å feste den uten jekkestropp
da ble det til at det måtte bestilles flere deler til drivakslingene pga de forsterka kryssene jeg bestilte ikke passa på oem akslinger.
så da blir det pent lite penger til stål til ramma så da blir det vel å utsette det i 14dager til tenker jeg :P
kjett :P
så blir det å vente i ei uke før delene fra USA kommer også, så går det vel 2dager før jeg kjører i stykker noe annet :P
ser dårlig ut økonomisk for ny spiller , dsp og nye amper for å si det slik :P
rimlig fornøyd med den ja basser godt
eneste er at jeg må ut med glasset for jeg er ikke fornøyd med innfestinga i kassa ;P
fikk vel beskjed om at det enkleste var å knuse det, men skal teste litt med varme først
Plukka ut førerstolen i dag for å fikse sidestøtta,
plukka den i biter (håper jeg får den i sammen igjen da )
så må jeg sveise inn igjen bøyla , ofre en madrass siden jeg ikke gidder å kontakte recaro for å skaffe ny sittepute igjen
så er det bare å få såre fingre når jeg skal dra på plass igjen stoffet
resten av delene til drivakslingene kommer mest sannsynelig utpå dagen i morgen
så om jeg får isammen setet igjen så blir det cruising
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Blir småforbanna på folka over der nå
har klart å sende meg 108mm ledd istedet for 100mm
så nå skal jeg fyre tig aparatet om leddene fra passatvraket ikke passer teste ut litt av det jeg har liggende
Comment