Announcement

Collapse
No announcement yet.

langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jasså er her å ja
    ble pent det på a stolpen
    - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}
    - VW Golf MK4 GTI Exclusive TIL SALGS! -_- X-er : Audi 80 Quattro 91mod, Audi A3 1,8T Ambition

Comment

Er overalt jeg, hehe
      joda de ble bra di bedre enn de jalla trykkmeterene fra tema som satt der å blenda meg hehe.
      Skal begynne å sveise ramme til det baki over helga
      kassa er utrolig pen i grunn gleder med til å feste den uten jekkestropp
      VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

da ble det til at det måtte bestilles flere deler til drivakslingene pga de forsterka kryssene jeg bestilte ikke passa på oem akslinger.
        så da blir det pent lite penger til stål til ramma så da blir det vel å utsette det i 14dager til tenker jeg :P
        kjett :P

så blir det å vente i ei uke før delene fra USA kommer også, så går det vel 2dager før jeg kjører i stykker noe annet :P

ser dårlig ut økonomisk for ny spiller , dsp og nye amper for å si det slik :P
        VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

artig a-stolper.meget pent
          Per
          Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
          Audison Music Expression
          http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
          http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

Comment

takker

kassa har vel de fleste sett før men slnger inn ett bilde alikevel.

bare sånn fort kasta inn for å teste komplett oppkobla anlegg

Comment

Gratulerer med en av europas RÅESTE basskasser!
              Helt kanon pen den der!!
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

rimlig fornøyd med den ja basser godt
                eneste er at jeg må ut med glasset for jeg er ikke fornøyd med innfestinga i kassa ;P
                fikk vel beskjed om at det enkleste var å knuse det, men skal teste litt med varme først

Comment

mens du er oppi den kassa.. ta å lakker nederste delen av kassa igjen.. husker det var en av tinga jeg var MINST fornøyd med
                  www.eirikaspaas.com

Comment

Tenkte på det
                    også skal jeg trekke lista som sitter i skjøten med samme stoffet som jeg skal ha i taket, bare for å bryte opp litt

Comment

Plukka ut førerstolen i dag for å fikse sidestøtta,
                      plukka den i biter (håper jeg får den i sammen igjen da )
                      så må jeg sveise inn igjen bøyla , ofre en madrass siden jeg ikke gidder å kontakte recaro for å skaffe ny sittepute igjen
                      så er det bare å få såre fingre når jeg skal dra på plass igjen stoffet

resten av delene til drivakslingene kommer mest sannsynelig utpå dagen i morgen
                      så om jeg får isammen setet igjen så blir det cruising

Comment

Ingen deler i dag men setet er fiksa, sveisa ei skikkelig klyse på bøyla så får håpe den holder

Comment

Deler i boks nå så da krysser jeg fingra for att alt passer denne gangen

Comment

jupp.. ellers blir det frem med svets-apparatet
                            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Blir småforbanna på folka over der nå
                              har klart å sende meg 108mm ledd istedet for 100mm
                              så nå skal jeg fyre tig aparatet om leddene fra passatvraket ikke passer teste ut litt av det jeg har liggende

Comment

Da ruller kjærra igjen, ikke helt sånn jeg ville men forhåpentligvis holder det til køddan over there klarer å hoste opp riktige deler til meg.

Passat aksling + Golf 4 ytre ledd + 88 Passat indre ledd + Golf 3 gti bolter og mansjetter

Comment

Working...
                                X