hah, noe må en jo klager over da
Announcement
Collapse
No announcement yet.
langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI
Collapse
X
-
-
ser det går mye arbeidspils med deg ;-D
ser ut som om at du har tenkt deg mye over svenskegrensa ;-D
dette blir meget bra
Comment
-
ærbespils må en ha hehe.
fikk høre rykter om at jeg skulle være sjåfør i dag så da ble det i hui og hast kobla 2veis front og sub med lrx 4.300 og srx2
må si såpass som at, dempinga og dørtrekka mine må det gjøres noe med :P men det popper godt selv om det eneste som er justert er deling på spillern.VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
da var planene for forsterkerracket litt mer klart blir gjemt under hele ramma til kassa osv pga enkel dekslingsjobb og mest mulig cleant utseende(lett med ei sånn brautete kasse :P )
skal jo ikke skru så altfor mye på forsterkerene etter at alt er på plass så da blir det sånn
blir litt mer konstruksjon og planlegging da men det går seg nok til
venter jo fortsatt på litt ting som skal på plassVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
greit å kunne slippe å sette bort så altfor mye jobb også litt bedre følelse om en får det til selv synes jeg, men
må nesten få sett litt av jobben før en kaster seg utti det åVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
da er ramma baki ferdig sveiset med rack til forsterkere og heile pakka
har bare igjen en liten jobb når det kommer til å feste herligheten men det skal nok gå bra tenker jeg
da er det bare to ting som mangler baki der som skal plasseres så fort som mulig, dsp og sikringsholder og kanskje ett par småting til men det vil tiden vise
desverre ingen bilder for øyeblikket da jeg kun har mobilkamera å det er litt lite lys for det akkurat nå så kjem nok utpå dagen i morgenVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
da var spilleren og dsp i boks
det meste av kabler (power til spiller og dsp) er ferdig produsert
så blir å kuke litt i morgen så jeg får lagt på plass den optiske kabelen + ipbusen, blir litt jobb med å plukke bort seter og midtkonsolen, men det skal nok gå seg til
jada jada kommer bilder etterhvert åVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
er bare det at kameraet på HTC er ikke til å hoppe så veldig høyt over bakken over så blir ikke så jeg tenker over å ta bilder hele tiden :/ men jeg får ta ett gruppebilde av utstyret i morgenVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
Comment