Announcement
Collapse
No announcement yet.
langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI
Collapse
X
-
Ikke fått gjort stort her i det siste men :P
har kommet opp en ting som plager meg litt så kanskje noen av dere har noen tips :P
jeg får støy innimellom, høres rett å slett ut som radio som slår inn :P det er helt random når det kommer, noen ganger kommer det en gang i minuttet andre ganger så hører jeg ikke noe på flere dager.
varer i maks 3sekunder hver gang, å det er typisk radio skurring, ikke typisk løs kabel skuring :P
noen tips?VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
hmm skal jeg prøve meg igjen da
oppsettet sånn det er nå spiller i grunn greit nok, men det er så kresent på hva som spiller bra og hva som ikke spiller bra.
så da må det byttes ut litt og gjøres litt
Utstyr som evt skal inn:
Scan-speak d3004_60200 eller d3004_660000 (avhenger om jeg skal montere i speildeksel eller a-stolpe)
Tang Band W6-1139 i dører
Tang Band W4-1337 i a-stolper(evt felles ned i dash)
noen innspill?
Hertz ML2500`ene vurderes solgt med kasse, da jeg har lyst på en litt enklere installasjonVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
W4-1337 i A-STOLPENE? Litt av noen A-stolper du skal ha :PRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
De er jo relativt store. Og trenger litt rom.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Er derfor jeg skal prøve dem i a-stolpene først også, med tanke på hvilken modell av diskantene jeg bestiller
har planer om nytt rack baki også, da det jeg har nå ble litt tungvint med tanke på tilkoblinger og innfesting, men da må desverre kassa jeg har nå vike så ser i grunn helst at den blir solgt eller bytta bort i stedet for å sage den oppVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
Comment