Announcement

Collapse
No announcement yet.

langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vi får nå se hva det blir til
    nå er ihvertfall Rieger fronten arkivert sånn som søppel bør arkiveres :P (bak garasjen)
    så da skal jeg skaffe meg orginal bakleppe så er jeg ferdig med bilen utvendig plastikkmessig

stereo messig så har jeg en liten drøm om å konkurere til neste år(jada jeg sa det i fjor å)
    dere ser jo såvidt hva planen er, så er det noen flere innspill så er det bare å komme med dem, men da med alternativ , ikke bare "nei det går ikke" :P
    VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

• noooo ska dekk sjå småjinter

alt røyk vist ut i dag en tur.

har noen planer om hvordan det skal gå inn igjen men det er litt secret enda
      VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

• dette er i grove trekk den største synlige endringen på installasjonen

Comment

• da har jeg vært og henta 4 søte pakker 2 av dem passa såklart ikke der jeg ville ha dem :P nok om det :P

Comment

• da fortsetter prosjekt Langgård prøver å bli ferdig til EMMA 201X dvs jeg har i overkant av 9år på å få til noe :P men er vel 2011 jeg prøver å rekke (men de som kjenner meg vet vel att 9år er det som er mest realistisk :P)

men akkurat nå er det adaptere til dørene så jeg får inn TB 6,5" ene siden er sånn ca limt i sammen, så skal jeg lime sammen andre siden før jeg skal permanent lime dem
            også må jeg få lagd meg noen griller etterhvert

bilder kommer

Comment

• her er den heelt utrolige opdateringen som inneholder bilder:
              TEC7 <3

da har jeg modifisert ett adapter så jeg får skrudd høytalerne i senter av hullet i dørtrekka samt srkudd dørtrekket godt inntill (sandwich mellom høytaler og ringen)

skal ta andre siden i morgen men jeg gikk tom for smeltelim :P

så blir det å handle seg 95-100mm hullbor i morgen så blir det dashbord masakeren

Comment

• da er begge sidene satt sammen
                så da ble det omtrent sånn :

Comment

• noen som har en idè til grill så kom med dem.

Comment

• Ser lekkert ut! Hva er planene ang. frontsettet nå? Bytte ut HL 70?
                    Bmw e34 520:
                    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

• jess, de blir byttet ut med scan-speak diskanter også blir det montert TangBand W4-1320SJ i dashen.

Comment

• om ingen kjøper mille diskantene får jeg bare hente meg ett sett med oem a-stolpedeksel å bruke mille diskantene så lenge :P

men nå er dørene ferdige handla litt betar på biltema i dag, så skal se om jeg får lagd en grill eller to i morgen

Comment

• dashen er da ute
                          Hullene blir overlatt til BK da jeg har feiga litt ut med å sette saga i dashen
                          men siden dashen er ute så blir det å stripse kabler litt bedre og feste usb boksen en annen plass en bakpå sikringsboksen :P

stemningsbilde fra gara.......kremt gårdsplassen :P

Comment

• da er seteryggen ferdig konstruksjonsmessig deksling mangler men har ikke noe å lage av akkurat nå

luke til kabelgjennomføring (skal legge gummilist rundt her for å beskytte mot skarpe kanter

Comment

• her er det så lite respons så tråden blir nok ikke opdatert så mye videre

Comment

• Det er jo veldig synd.
                                Er innom og ser hver gang du oppdaterer.
                                Runar E. Olsen ~ Moderator
                                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Working...
                                X