Announcement

Collapse
No announcement yet.

langgard(gjør fortsatt ting han ikke kan): VW Golf IV GTI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gir meg aldri hehe.
    VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

• da har jeg fått begynt på deksel til dsp

vet om en som ikke er helt fornøyd siden jeg har brukt stikksag og ikke fres men det får være

litt skevt ble det da plata jeg hadde mest sannsynlig var skeivskjært da jeg kjøpte den
      VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

• Originally posted by langgard View Post
        nei det er faktisk ikke ett pr stunt akkurat nå gitt. i forhold til planer og ambisjoner så lar det seg ikke å gjenomføre i en snøhaug som jeg pr dags dato har som verksted.
        Joda, det var det. Stå på langgard!
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• hehe har lyst til å selge men det finnes ingen andre biler jeg vil ha pr.dags dato som kan måle seg med golfen

Comment

hehe har lyst til å selge men det finnes ingen andre biler jeg vil ha pr.dags dato som kan måle seg med golfen
            Selg nå.... så kjøper du bora'n
            Mvh.
            Bjørnar Kristiansen
            BK Caraudio
            48059681

Comment

• neh, er for slapp motor i den

Comment

• da har jeg trekt det ene dekslet sånn så ting ikke ser helt halvferdig ut.

litt slapt fordi jeg gikk tom for stifter :P

Comment

• Brukte du ikke lim? :O
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Får ikke brukt noe en ikke har vet du også er det ett midlertidig deksel

Comment

• skulle liksom få pussa å strekt opp igjen vinylen på dsp dekslet i dag men :P først bomma jeg på stiftstørelsen (min feil ) så kjøper jeg ei pakke til å den er jaggu meg feilmerka så de var akkurat like store som den andre boksen :P så får prøve en tur til i morgen ;P

Comment

skulle liksom få pussa å strekt opp igjen vinylen på dsp dekslet i dag men :P først bomma jeg på stiftstørelsen (min feil ) så kjøper jeg ei pakke til å den er jaggu meg feilmerka så de var akkurat like store som den andre boksen :P så får prøve en tur til i morgen ;P
                        Nå må du da vel snart ha fått kjøpt stifter? :P
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• bilen selges sånn den står 35000 med stoff interiør og 40000 med skinn
                          absolutt rensket for stereo, tangband 4" kan følge med siden det er kappet hull i dash til dem.

- avskiltet pga manglende eu kontroll
                          - sprekk bakfanger
                          - oem frontfanger i lekker grønnfarge
                          - bakluke og panser må sparkles opp igjen og lakkes
                          - småskader på kanal etter kanalskjørt (lakk flasset av og sånn smått begynt å ruste, lakk osv følger med)

dette er da ikke ett PR stunt denne gangen, nå har jeg gått helt på veggen økonomisk så alt av prosjekter og biler selges

har også to prosjekt som skal selges:
                          92 Golf III GTI 8v (gjenstår å gå over ledningsnett og montere interiør , bremser og deksler) 15000kr
                          86 Jetta Coupe (2dørs) tomt skall med gulvteppe dash og understell 5000kr

mobil 97737168
                          tilgjengelig 1400-0000 på tlf , hele døgnet på sms
                          Last edited by langgard; 12-03-2011, 13:18.

Comment

Working...
                          X