Er vel forskjellig fra spiller til spiller hvor lett den hopper.Har selv en pioneer avic x1bt.Har ikke fått den til å hoppe enda.å da har jeg spillt 150 db på enkelte sanger
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
IT`S ALIVE!!!! Ble ikke lett å få søvn i natt, så jeg gjorde unna enda en del småtterier, lurte meg i nattens mørke og rappa cd spilleren til broderen(med tillatelse ) og satte den inni, skrudde den på, alt fungerte, ingen støy, og subbene bevegde seg! men siden dette ble gjort veldig tidlig på morgenen og det cd plata som sto inni var kun tekno, ble det en kortvarig spilling skal spille når klokka er litt mer nabovennlig og begynne å justerer forsterkere og spiller. let the fun begin!!Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostIT`S ALIVE!!!! Ble ikke lett å få søvn i natt, så jeg gjorde unna enda en del småtterier, lurte meg i nattens mørke og rappa cd spilleren til broderen(med tillatelse ) og satte den inni, skrudde den på, alt fungerte, ingen støy, og subbene bevegde seg! men siden dette ble gjort veldig tidlig på morgenen og det cd plata som sto inni var kun tekno, ble det en kortvarig spilling skal spille når klokka er litt mer nabovennlig og begynne å justerer forsterkere og spiller. let the fun begin!!
Dette fortjener du !
Legg ut video når du har starta og leke med volumknappenVW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostFått testa litt mer nå, FY f**N!!! CD er ikke aktuelt i allefall, den skipper ved første slag,LOL! Og fikk til mitt aller første HAIRTRICK!!! Og fikk bokstavelig talt ikke puste på visse sanger, dette er så brutalt at det er ikke til å tro! Video kommer senere idag!
må test me termlab a// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Ett ord: SYKT!
Gratulerer med bra resultat, skulle likt og kjent hairtrick'n2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by Øivind Sandvik View Postcd?! hahaha det kan du bare glemme!! det har jeg gitt opp for lenge siden de bare hopper hele tiden!:P må ty til minnepenn
310RB'n har aldri hakka i min bilJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostHar heldigvis VELDIG tolerante naboer, så lenge jeg spiller til passande tider så hører jeg ingenting fra dem
Photobucket har kommet til 30% nå, for et 1 minutters klipp
Fy f*** så mye mer brukervennlig og funksjonelt det er fremfor video på photobucket!Alpine 137BTi
B² Audio = Lyd
'97 E39 528
Comment
Comment