Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
-
satte visst ett avtrykk der jeg åAlpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Oi! Kom visst en god del kommentarer etterhvert der ja, synd det kunne bare kommenteres før kl22.00, kunne tenkt meg å skrive litt jeg og. TUSEN TAKK for alle kommentarene deres! Håper folk får ett litt mer positivt syn på oss som driver med bilstereo og har det gøy med det etter denne artikkelen.
TAKK FOLKENS!!!Mvh Werner Harstad
Comment
-
Grattis werner
Kjendis og greier med Fi-anlegget ditt nåTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
hmm,, var en "gammel mann" som skrev noe som provoserte så inni H#¤%&£$ som jeg skulle svare litt.. ble plassert litt feil trur jeg men
hvis dere leser dette så er det til han, OG ANDRE SOM IKKE SKJØNNER AT DET FINNES ANDRE HOBBYER ENN FOTBALL!!!:
dust
Skrevet av: Øivind Sandvik, 08-10-2009 18:07:56
du er sikkert en av de som ser mye fotball har du ikke din egen intresse? bry deg med noe annet det er faktisk stor prestasjon å få til slike tall, men det er vel bare tull gå å sove du nå
Comment
-
Originally posted by DDaudio.no View PostGrattis werner
Kjendis og greier med Fi-anlegget ditt nå
Originally posted by Øivind Sandvik View Posthmm,, var en "gammel mann" som skrev noe som provoserte så inni H#¤%&£$ som jeg skulle svare litt.. ble plassert litt feil trur jeg men
hvis dere leser dette så er det til han, OG ANDRE SOM IKKE SKJØNNER AT DET FINNES ANDRE HOBBYER ENN FOTBALL!!!:
dust
Skrevet av: Øivind Sandvik, 08-10-2009 18:07:56
du er sikkert en av de som ser mye fotball har du ikke din egen intresse? bry deg med noe annet det er faktisk stor prestasjon å få til slike tall, men det er vel bare tull gå å sove du nå
Kun ett par kommentarer til nå så er det en av RB`s mest kommenterte artikler!Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Øivind Sandvik View Poster vant til det... er en evig diskusjon på jobben dette,,, folk får høre anlegget, blir imponert og synes det er rått. diskuterer vitsen etterpå
hva er vitsen med å sparke en ball i en aluramme?
Ikke så ulikt bilstereo, men med godt resultat av et bilstereobygg har du gjerne igjen for i flere år mens minner etter en fotballkamp gjerne er blåst vekk etter senest en uke!
Idiotisk å kritisere "ungdommen nå til dags" når de sikkert ikke var en døyt bedre selv. Heller mye verre etter det jeg har hørt!Mvh
Asbjørn Aarø
2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++
Comment
-
Originally posted by Øivind Sandvik View Poster vant til det... er en evig diskusjon på jobben dette,,, folk får høre anlegget, blir imponert og synes det er rått. diskuterer vitsen etterpå
hva er vitsen med å sparke en ball i en aluramme?
Comment
-
Originally posted by Elutstyr.no View PostAt du rakker ned på fotball er vel akkurat det samme som at de rakker ned på bilstereo?
Comment
-
Originally posted by Øivind Sandvik View Postjajo,,, ikke vet jeg.. men når de plager meg med det forbanna fotballpratet sitt og iriterer meg med det, er det meg en sann glede å skru 150dB i øret på veien ve dem etterpå så de blir forbanna er en utrolig god følelse nesten bedre enn hømmhømm
Bortsett fra det siste der ;PAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostHadde vært artig med litt ON TOPIC igjen nå
Er det noen som er interessert i en Alpine CDA-105 så send meg en PM
Originally posted by Øivind Sandvik View Postjajo,,, ikke vet jeg.. men når de plager meg med det forbanna fotballpratet sitt og iriterer meg med det, er det meg en sann glede å skru 150dB i øret på veien ve dem etterpå så de blir forbanna er en utrolig god følelse nesten bedre enn hømmhømmMvh Werner Harstad
Comment
Comment