Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dibbern View Post
    Det hadde vært utrolig artig om alle her inne på forumet hadde satt sitt spor i den artikkelen!
    Originally posted by Elutstyr.no View Post
    Enig, skal gjøre min del :-)
    Helt enig jeg og, og jeg har også satt mitt spor i saken
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• satte visst ett avtrykk der jeg å
      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

• Måtte legge inn mitt ord jeg også ^^,
        Mvh Even S. Jensen
        Tlf 41091189
        Digital Designs, nothing is even close!

Comment

• Oi! Kom visst en god del kommentarer etterhvert der ja, synd det kunne bare kommenteres før kl22.00, kunne tenkt meg å skrive litt jeg og. TUSEN TAKK for alle kommentarene deres! Håper folk får ett litt mer positivt syn på oss som driver med bilstereo og har det gøy med det etter denne artikkelen.

TAKK FOLKENS!!!
          Mvh Werner Harstad

Comment

• Grattis werner

Kjendis og greier med Fi-anlegget ditt nå
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• hmm,, var en "gammel mann" som skrev noe som provoserte så inni H#¤%&£$ som jeg skulle svare litt.. ble plassert litt feil trur jeg men

hvis dere leser dette så er det til han, OG ANDRE SOM IKKE SKJØNNER AT DET FINNES ANDRE HOBBYER ENN FOTBALL!!!:

dust
              Skrevet av: Øivind Sandvik, 08-10-2009 18:07:56
              du er sikkert en av de som ser mye fotball har du ikke din egen intresse? bry deg med noe annet det er faktisk stor prestasjon å få til slike tall, men det er vel bare tull gå å sove du nå
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Originally posted by DDaudio.no View Post
                Grattis werner

Kjendis og greier med Fi-anlegget ditt nå
                Takk Henrik!

Originally posted by Øivind Sandvik View Post
                hmm,, var en "gammel mann" som skrev noe som provoserte så inni H#¤%&£$ som jeg skulle svare litt.. ble plassert litt feil trur jeg men

hvis dere leser dette så er det til han, OG ANDRE SOM IKKE SKJØNNER AT DET FINNES ANDRE HOBBYER ENN FOTBALL!!!:

dust
                Skrevet av: Øivind Sandvik, 08-10-2009 18:07:56
                du er sikkert en av de som ser mye fotball har du ikke din egen intresse? bry deg med noe annet det er faktisk stor prestasjon å få til slike tall, men det er vel bare tull gå å sove du nå
                Takk Øivind! Ja det er nok en del trangsynte og konservative folk der ute, men det har jo blitt mer og mer tydelig etter alle kommentarene at det er mange som synes dette er bra og det er jo god reklame for oss som driver med bilstereo/stereo

Kun ett par kommentarer til nå så er det en av RB`s mest kommenterte artikler!
                Mvh Werner Harstad

Comment

• er vant til det... er en evig diskusjon på jobben dette,,, folk får høre anlegget, blir imponert og synes det er rått. diskuterer vitsen etterpå

hva er vitsen med å sparke en ball i en aluramme?
                  MVH, Øivind Sandvik
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Øivind Sandvik View Post
                    er vant til det... er en evig diskusjon på jobben dette,,, folk får høre anlegget, blir imponert og synes det er rått. diskuterer vitsen etterpå

Det som gjør at folk interesserer seg for fotball er spenningsmomentet på nettopp det å håpe på et godt resultat.
                    Ikke så ulikt bilstereo, men med godt resultat av et bilstereobygg har du gjerne igjen for i flere år mens minner etter en fotballkamp gjerne er blåst vekk etter senest en uke!
                    Idiotisk å kritisere "ungdommen nå til dags" når de sikkert ikke var en døyt bedre selv. Heller mye verre etter det jeg har hørt!
                    Mvh
                    Asbjørn Aarø
                    2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++

Comment

er vant til det... er en evig diskusjon på jobben dette,,, folk får høre anlegget, blir imponert og synes det er rått. diskuterer vitsen etterpå

At du rakker ned på fotball er vel akkurat det samme som at de rakker ned på bilstereo?

Comment

• Hadde vært artig med litt ON TOPIC igjen nå
                        Andreas Dibbern
                        Ford Fiesta
                        Takk til B2Audio
                        B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• haha rå bra greier:P gøy å plage gamle menn :P

Comment

• Originally posted by Elutstyr.no View Post
                            At du rakker ned på fotball er vel akkurat det samme som at de rakker ned på bilstereo?
                            jajo,,, ikke vet jeg.. men når de plager meg med det forbanna fotballpratet sitt og iriterer meg med det, er det meg en sann glede å skru 150dB i øret på veien ve dem etterpå så de blir forbanna er en utrolig god følelse nesten bedre enn hømmhømm
                            MVH, Øivind Sandvik
                            sigpic

Comment

jajo,,, ikke vet jeg.. men når de plager meg med det forbanna fotballpratet sitt og iriterer meg med det, er det meg en sann glede å skru 150dB i øret på veien ve dem etterpå så de blir forbanna er en utrolig god følelse nesten bedre enn hømmhømm
                              Enig!
                              Bortsett fra det siste der ;P
                              Andreas Dibbern
                              Ford Fiesta
                              Takk til B2Audio
                              B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                                Hadde vært artig med litt ON TOPIC igjen nå
                                Jupp! Idag fikk jeg tilbake 9887r`en fra Alpine faktisk! Den havnet meget fort i bilen og fikk testa at alt fungerte som det skulle og det gjorde det har ikke justert noen ting(bortsett fra sub nivået da ) og jeg synes det høres kjempebra ut! Blir justert senere i kveld siden jeg sitter på jobb nå, så jeg leser i manualen istedet

Er det noen som er interessert i en Alpine CDA-105 så send meg en PM

Originally posted by Øivind Sandvik View Post
                                Bare nesten bedre å d da, hehe!
                                Mvh Werner Harstad

Comment

Working...
                                X