Originally posted by moeN
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
-
Originally posted by bassdal View PostFyttikatta! en stk ny Dag Johansen her ja
Originally posted by DD-Henrik View PostHornkasser gir en mye mer lineær kurve
Igjen, Werner. sinnsykt rått
Originally posted by DD-Henrik View PostJa du får vel volumrabatter så det holder nå, Werner? hehe
Fikk gjort litt med kassa i går, forsterka kerf punktene med polyester så nå er det egentlig bare å sette på topp plata og spille. Men tror ikke jeg får gjort noe før over helga.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostTusen takk Bassdal Prøver så godt jeg kan med det jeg har, men redskapen jeg har kunne trengt seg en oppgradering
Stemmer det Henrik, men dette er en "krysning" mellom vanlig porta kasse og horn, men man skal få ett ganske greit resultat fordi. Skullle jeg ha laga en "ekte" hornkasse, hadde jeg nok ikke fått plass i bilen
Hadde det bare vært sånn, lol Men nei, betaler vanlige priser på¨materialet.
Fikk gjort litt med kassa i går, forsterka kerf punktene med polyester så nå er det egentlig bare å sette på topp plata og spille. Men tror ikke jeg får gjort noe før over helga.mvh Sindre Carlsen
Comment
-
Om man handler litt forskjellig på en byggforettning så bør det ikke være noe problem å få en rabatt avtale. De har sinsyk fortjeneste på veiledene priser og har MYE å gå på.
Kjøpte selv 2 stk 19mm MDF i 120cmx300cm og 1 stk 12mm MDF i 120cmx240cm.
Betalte til sammen for alle rundt 600kr når jeg tok det via kontoen jeg har på jobb-avtalen min.
Vet ikke helt hva ordinær utsalgspris, men rimelig sikker på at det ligger en god del høyere.
Og, ja, rå kasser du bygger Bernie. Mye inspirasjon å hente her
Comment
-
Originally posted by GENEXXADu får starte et lite kassebygginsfirma. Så tjener du fort opp noen kronasjer for og kjøpe nytt og bedre utstyr.
Originally posted by trustno1 View PostOm man handler litt forskjellig på en byggforettning så bør det ikke være noe problem å få en rabatt avtale. De har sinsyk fortjeneste på veiledene priser og har MYE å gå på.
Kjøpte selv 2 stk 19mm MDF i 120cmx300cm og 1 stk 12mm MDF i 120cmx240cm.
Betalte til sammen for alle rundt 600kr når jeg tok det via kontoen jeg har på jobb-avtalen min.
Vet ikke helt hva ordinær utsalgspris, men rimelig sikker på at det ligger en god del høyere.
Og, ja, rå kasser du bygger Bernie. Mye inspirasjon å hente her
Har testa litt ut hornkassa nå, og ja, den går dypere. Får til en OK 20hz flex på bilen Den spiller mye mer linært enn porta kassa jeg bruker, men ikke like høyt. Effekttåeligheten har gått litt ned, men i gjengjeld får man en kasse som utnytter effekten bedre ved lavere volum. Men er litt skuffa over dypnotene, men det kommer nok av at jeg stiller veldig høye krav til det jeg lager og det jeg har av elementer. Man kan vel egentlig ikke forvente mer av 2 8"ere ved de frekvensene da
Fikk også nylig mail av DD USA, nå har de faktisk begynt å lage elementene! (tok bare litt over ett halvt år som har gitt kjøperen alvorlige fritidsproblemer og bass abstinenser, men pytt pytt! )Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by GENEXXADu bør vell få et rimelig godt avslag pga LANG ventetid?
Jeg hadde IKKE godtatt så lang ventetid.
Men fikk gode nyheter igår, produksjonen av subbene er igang! Har dobbeltsjekket med DD USA og europa, nå er det ikke lenge igjen!Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View Post
Men fikk gode nyheter igår, produksjonen av subbene er igang! Har dobbeltsjekket med DD USA og europa, nå er det ikke lenge igjen!
[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
Originally posted by moeN View PostMen det er for all del værd ventetia (så lenge han fullfører planen sin da) *kviskre, kviskre*
Originally posted by Haakon O View PostSe til at de lager de med den rette logoen på støvhetta da
Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by jone87 View Postventer man forjeves, venter man på noe godt. eller noe i den duren
Liten videosnutt av 30hz og nedover med vindus flex
http://www.youtube.com/watch?v=HcT3VLwKqmQMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by GENEXXAMen allikavell.
Hadde jeg venta på en ny bil, som jeg fikk billig. Men måtte vente over et halvt år. Hadde jeg krevd provisjon.
DDZ9518 lages på verdensbasis, kun på spesialbestilling og for hånd. Og midt oppi en oppgraderingsfase fra DDZ9518 til det man kunne kalt DDZ9518a var Werner litt uheldig, og samme med meg da jeg ikke visste noe mer enn ham om akkurat den saken for det gjorde at leveransen ble forsinket.
De nye Z9518 som Werner får er i tillegg MYE dyrere enn den typen Werner betalte for, og i tillegg til innkjøpspris så var det vel egentlig ikke særlig mer jeg kunne gjøre eller hva, Genexxa? Virker som du har insiderinfo på alt som er slik som du prater. Du aner jo ikke hva Werner gav for dem en gang
Selvsagt meget dumt at ventetiden ble slik. Jeg har blødd og svettet for fortgang i denne handelen, og har ikke tall på hvor mange mailer som er vekslet frem og tilbake. Da dette var en spesialbestilling som ikke kan refunderes kunne jeg heller ikke gjøre så mye annet. Jeg har sammen med distributørene i Sverige og USA ordnet flyfrakt direkte fra fabrikken og hjem til Werner uten å måtte gå gjennom Soundpressure eller meg. Og dette er vel ganske delikat vel, Genexxa?
Skulle likt å se at du fikk f.eks. Pioneer subber til under innkjøpspris og gratis flyfrakt fra fabrikken av et nedlagt enkeltpersonforetak som gikk konkurs
Sorry at jeg ødelegger tråden din litt med dette Werner, men blir litt pissed av disse bedreviterne av og til
Anyways, sykt moro at du endelig får dem. Når alt er installert og montert må du slenge opp noen filmsnutter med et skikkelig kamera og få målt faenskapetTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Jeg kan filme nye 18" dine jeg werner! filmer i Full-HD med ny kamera jeg!Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
91 ED3 Civic Low'n Slow
Roar M. Stene
Dj-androctonus @ Soundcloud.com
Comment
-
Originally posted by Androctonus View PostJeg kan filme nye 18" dine jeg werner! filmer i Full-HD med ny kamera jeg!
Og Henrik, ja, det kommer nok en snutt eller ti av zubbene i aksjon Og prøver å spare opp til TL nå så kanskje det blir kjøpt neste lønningMvh Werner Harstad
Comment
Comment