Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by DD-Henrik View Post
    Oisann. Jonas må vel se seg selv slått nå med sine 144,3db kontra dine 145,5.

Må få i gang litt konkurranse nå da
    Han klarte 145.5 i volvoen med 8"erene faktisk men klarte 145.6 idag (lovlig), men tok ikke bilde da mobilen var tom for strøm så ingen bevis desverre
    Mvh Werner Harstad

Comment

• Okei såpass. Det er jo bra for det er jo en stor bil. Men da er han fortsatt slått av deg, så da håper vi å se litt konkurranse snart da hehe
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Okei såpass. Det er jo bra for det er jo en stor bil. Men da er han fortsatt slått av deg, så da håper vi å se litt konkurranse snart da hehe
        Vel jeg har ikke "slått" han da, men når jeg tar bilde/film da kan jeg si jeg spiller 0.1dB høyere enn han gjorde
        Mvh Werner Harstad

Comment

• Hva menes med "legal/lovlig" ? det har jeg ikke helt skjønt enda
          Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
          91 ED3 Civic Low'n Slow
          Roar M. Stene
          Dj-androctonus @ Soundcloud.com

Comment

• Originally posted by Androctonus View Post
            Hva menes med "legal/lovlig" ? det har jeg ikke helt skjønt enda
            Tipper han mener bevis, som i bilde eller film av scoren som backer opp det som nå egentlig bare er en påstand
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• lovlig er vinduene og rutene igjen med sensoren i d nedre hjørnet av ruta. Og termlaben er kalibrert for å bekrefte d igjen. K-Faktor nr står på siden av sensoren og er lagt inn på programmet
              Mvh Werner Harstad

Comment

• Ser nesten ut som jeg må koble litt i puntoen igjen her ;D neida Dette beviser vel bare hvor sinnsyke disse små tassene er!
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Originally posted by Hifonic View Post
                  Ser nesten ut som jeg må koble litt i puntoen igjen her ;D neida Dette beviser vel bare hvor sinnsyke disse små tassene er!
                  Hehe! Ja det er helt sikkert og visst. Er av og til jeg må kikke bak for å se om det er 8"ere der eller om de har vokst seg større, for de spiller bare bedre og bedre jo hardere man driver dem
                  Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
                    Vel jeg har ikke "slått" han da, men når jeg tar bilde/film da kan jeg si jeg spiller 0.1dB høyere enn han gjorde
                    Oi hehe, trodde scoren du fikk i kickpanelet var det du klarte i ruten jeg men da tok jeg feil visst Da er det jo så likt som "erkefiender" kan ligge hehe...

Veldig stilig at du har fått det så bra til Werner! Hehe, og om jonas hadde virkelig gått inn for det, samme med deg, så hadde dere vel klart enda litt mer

Bygge en plate foran subbene slik at dem ikke slår så langt f.eks. og da tilføre enda mer effekt?

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Oi hehe, trodde scoren du fikk i kickpanelet var det du klarte i ruten jeg men da tok jeg feil visst Da er det jo så likt som "erkefiender" kan ligge hehe...

Veldig stilig at du har fått det så bra til Werner! Hehe, og om jonas hadde virkelig gått inn for det, samme med deg, så hadde dere vel klart enda litt mer

Bygge en plate foran subbene slik at dem ikke slår så langt f.eks. og da tilføre enda mer effekt?
                      De har potensiale til å klare mer, kunne sikker klart veldig nærme 150 med mer testing og lagd en kasse kun til burping. Men får håpe 18"erene gjør det litt lettere å komme over 150
                      Mvh Werner Harstad

Comment

• Haha, å klatre over 150db blir nok ikke noe problem gitt med de elementene du venter

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
                          Subbene har ikke kommet ennå, de kommer fra USA ja. Håper på å få dem før jul

Jaa, får virkelig håpe de kommer snart
                          Mvh Even S. Jensen
                          Tlf 41091189
                          Digital Designs, nothing is even close!

Comment

• DA ER DE ENDELIG KOMMET FRAM TIL SITT NYE HJEM!!!

Mvh Werner Harstad

Comment

• film snart eller? Hehe.. Gratulerer masse
                              Last edited by Paulsberg; 14-06-2010, 17:26.
                              Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

• ENDELIG!!!!!!!!!!
                                Med porr støvhette
                                Jonas Tautra
                                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Working...
                                X