lovlig er vinduene og rutene igjen med sensoren i d nedre hjørnet av ruta. Og termlaben er kalibrert for å bekrefte d igjen. K-Faktor nr står på siden av sensoren og er lagt inn på programmet
Ser nesten ut som jeg må koble litt i puntoen igjen her ;D neida Dette beviser vel bare hvor sinnsyke disse små tassene er!
Hehe! Ja det er helt sikkert og visst. Er av og til jeg må kikke bak for å se om det er 8"ere der eller om de har vokst seg større, for de spiller bare bedre og bedre jo hardere man driver dem
Vel jeg har ikke "slått" han da, men når jeg tar bilde/film da kan jeg si jeg spiller 0.1dB høyere enn han gjorde
Oi hehe, trodde scoren du fikk i kickpanelet var det du klarte i ruten jeg men da tok jeg feil visst Da er det jo så likt som "erkefiender" kan ligge hehe...
Veldig stilig at du har fått det så bra til Werner! Hehe, og om jonas hadde virkelig gått inn for det, samme med deg, så hadde dere vel klart enda litt mer
Bygge en plate foran subbene slik at dem ikke slår så langt f.eks. og da tilføre enda mer effekt?
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Oi hehe, trodde scoren du fikk i kickpanelet var det du klarte i ruten jeg men da tok jeg feil visst Da er det jo så likt som "erkefiender" kan ligge hehe...
Veldig stilig at du har fått det så bra til Werner! Hehe, og om jonas hadde virkelig gått inn for det, samme med deg, så hadde dere vel klart enda litt mer
Bygge en plate foran subbene slik at dem ikke slår så langt f.eks. og da tilføre enda mer effekt?
De har potensiale til å klare mer, kunne sikker klart veldig nærme 150 med mer testing og lagd en kasse kun til burping. Men får håpe 18"erene gjør det litt lettere å komme over 150
Comment