Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 7 august,..
    http://www.youtube.com/user/lappis22
    Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

    Comment


    • Mener å ha lest ett sted at du har ferie? Håper i den sammenheng det kommer en interesang update snart!
      Spennende å følge med her

      Comment


      • Originally posted by Jobbe88 View Post
        Mener å ha lest ett sted at du har ferie? Håper i den sammenheng det kommer en interesang update snart!
        Spennende å følge med her
        Jeg var der en tur i dag, vet ikke helt om jeg skal røpe for werner, men veggen er vertfall på plass og man begynner å få en liten følelse av hvordan det kommer til å bli Jeg GLEDER meg til å høre dette!
        Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
        91 ED3 Civic Low'n Slow
        Roar M. Stene
        Dj-androctonus @ Soundcloud.com

        Comment


        • Originally posted by Androctonus View Post
          Jeg var der en tur i dag, vet ikke helt om jeg skal røpe for werner, men veggen er vertfall på plass og man begynner å få en liten følelse av hvordan det kommer til å bli Jeg GLEDER meg til å høre dette!
          Nice! Ser virkelig fram til bilder

          Comment


          • Etter MANGE lange timer i garasjen er det endelig lyd i golfen, den er ikke helt ferdig ennå men det spiller
            Planen var å dra på treff i surnadalen, men etter å ha vært våken i over 24 timer, blitt syk og veldig sliten, samt en veldig baktung bil som sannsynligvis ikke hadde taklet reisen, ble det ikke noe av.

            Er ikke helt fornøyd med TL`nummerene ennå, har ikke testa det så veldig mye ennå og har ny spiller som jeg ikke er helt fornøyd med (skjermen blir svart og vanskelig å dempe ved høyt volum etc.) Men klarte 153.5 @30hz med musikk. Men er veldig fornøyd med følelsen av bassen da

            Bilder og videoer kommer i morgen, kan hende de inneholder hairtricks og andre triks
            Mvh Werner Harstad

            Comment


            • Gromt Werner! Stakkars golf xD

              Comment


              • ENdeleg!.. Werner har fått virkeleg i gang lange dager i garasjen sin det gir resultater! .. (som om du ikkje har hatt lange dager før og då ) synd du ikkje rakk surnadalen du heller, men veit du ka det betyr? du sparte pengane på den turen dermed andre treff. gleder meg til videoer!

                Comment


                • Originally posted by GENEXXA
                  Den scoren skal du ikke være missfornøyd med, som du sier selv, er du jo ikke helt ferdig.

                  Gleder meg til både film og bilder
                  Har fokusert litt for mye på tall nå i det siste, men nå skal jeg ta en liten pause og glemme TL resultat og slappe av Så begynne å få opp nummerene når jeg føler for det

                  Originally posted by bassdal View Post
                  ENdeleg!.. Werner har fått virkeleg i gang lange dager i garasjen sin det gir resultater! .. (som om du ikkje har hatt lange dager før og då ) synd du ikkje rakk surnadalen du heller, men veit du ka det betyr? du sparte pengane på den turen dermed andre treff. gleder meg til videoer!
                  Har blitt lange dager i garasjen i det siste, levd kun på kaffi og rød 3 i det siste og det er ikke helt bra for helsa Men her er i allefall en liten snutt med døra åpen

                  http://www.youtube.com/watch?v=jGvTpvd4wjY
                  Mvh Werner Harstad

                  Comment


                  • nice gleder meg til flere bilder og video
                    man må ha en liten pause av å til ellers risikerer man å gå lei av hele prosjektet.
                    mye som ikke er bra for helsa bilstereo er blandt dem
                    Mvh Tony Andrè
                    Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                    Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

                    Comment


                    • kommer en liten snutt fra da jeg var der en liten tur i dag trykker bra kan man si!

                      http://www.youtube.com/watch?v=kOVcHrfpyOE
                      Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
                      91 ED3 Civic Low'n Slow
                      Roar M. Stene
                      Dj-androctonus @ Soundcloud.com

                      Comment


                      • Sykt sier jeg bare, SYKT!

                        Comment


                        • Det trykket sinnsykt bra hehe

                          Comment


                          • Originally posted by Toby91 View Post
                            nice gleder meg til flere bilder og video
                            man må ha en liten pause av å til ellers risikerer man å gå lei av hele prosjektet.
                            mye som ikke er bra for helsa bilstereo er blandt dem
                            Jeg var drittlei på lørdags mårran, hadde lyst til å bare gi f... i hele greia. Men måtte bare høre litt til å justere litt, så kom motivasjonen tilbake

                            Originally posted by Androctonus View Post
                            kommer en liten snutt fra da jeg var der en liten tur i dag trykker bra kan man si!

                            http://www.youtube.com/watch?v=kOVcHrfpyOE
                            Takk for videoen Roar! Her er ett til

                            http://www.youtube.com/watch?v=xPqzrp7KlK0
                            Mvh Werner Harstad

                            Comment


                            • hehe og du har vell husket på å koble ut airbagene med engang denne gangen

                              sykt!!
                              Mvh Tony Andrè
                              Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                              Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

                              Comment


                              • Fikk ikke mindre lyst til å høre dette live nå nei ! Dette ser jo helt villt ut!

                                Comment

                                Working...
                                X