Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hei på Deg....

Blir bra dette.... Har du tenkt å ha El. vinduer bake? Får litt problemer med Biltilsynet/Eu-godkjenning hvis de ikke virker+at det er kjiipt hvis folk må spy i bilen(pga høy musikk)... He He...
    Men stilig prosjekt.....

Bol
    No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Originally posted by Bassoflove View Post
      Får litt problemer med Biltilsynet/Eu-godkjenning hvis de ikke virker
      Err... hvor på PKK-skjemaet er dette et alternativ? Dette har ikke noe med PKK eller noe å gjøre. Biltilsynet driter og glatt i dette.
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Noen som tar demping på alvor gitt RÅTT!!
        VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Originally posted by Typhon View Post
          Err... hvor på PKK-skjemaet er dette et alternativ? Dette har ikke noe med PKK eller noe å gjøre. Biltilsynet driter og glatt i dette.
          Tror at alle vinduene skal kunne gå an å åpne og uten hinder... Slik d ser ut på bildet går vindus-sveiva i den utbygde høytaleren.... Dette lurte jeg da på om han løste ved å montere elektriske vindusheiser....

PS:Typhon.... Du hakke møtt biltilsynet her på Finnsnes.... Spesielt en JÆV.. som driver å kaller inn biler han ser mulig har montert f.eks Kurve/Tåkelys litt for langt inn fra bilens ytterkant(er blitt plaget av han forresten....). Så dette er noe de kan "henge seg opp i"...

Comment

Du hakke møtt biltilsynet her på Finnsnes.... Spesielt en JÆV.. som driver å kaller inn biler han ser mulig har montert f.eks Kurve/Tåkelys litt for langt inn fra bilens ytterkant(er blitt plaget av han forresten....). Så dette er noe de kan "henge seg opp i"...
            har et biltilsyn her på steinkjer også som kan minne litt om det der... virker som de hater andre folk...

arti prosjekt skal bli gøy å se utover hvordan ting blir
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Får håpe jeg ikke får problem med biltilsynet, de som er her i molde er helt forj#vlig, men det er bare 3 skruer på hver så er dem ute. Har tenkt litt på el vinduer, men det får komme nærmere i fremtiden. men når man tenker på de som har coupe så har ikke de vinduer som kan åpnes bak, hadde ikke det på celicaen i allefall. men får jeg smekk så får jeg smekk
              Mvh Werner Harstad

Comment

Hei på Deg....

Blir bra dette.... Har du tenkt å ha El. vinduer bake? Får litt problemer med Biltilsynet/Eu-godkjenning hvis de ikke virker+at det er kjiipt hvis folk må spy i bilen(pga høy musikk)... He He...
                Men stilig prosjekt.....

Bol
                HEHE! har vært borti dette før, i anlegget i forrige bilen hadde jeg 2 15" og når det spillte høyt så måtte jeg dempe fordi en av pasasjerene faktisk ble dårlig pga bassen, men skal være forsiktig med bassen når jeg har med fulle folk, men er lite sjåfør uansett fordi det er jeg som er mest pasasjer da
                Mvh Werner Harstad

Comment

fikk lagt noen dempematter idag også, hele taker er dekt med 2 lag vibroplast og har fortsatt 3 pakker igjen! er jo helt umulig å bruke opp det der

før og etter videosnutt, hører mye mer forskjell i virkeligheten!

Mvh Werner Harstad

Comment

Tøft. Her har du jobbet meget effektivt også ser jeg. Går fort dette her

Kommer nok til å få mange sure naboer her ja !!!
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                      Tøft. Her har du jobbet meget effektivt også ser jeg. Går fort dette her

Kommer nok til å få mange sure naboer her ja !!!
                      Hehe! skal prøve å være snill med naboene, men litt må de tåle de 15" jeg hadde før, fikk kaffi koppene til naboen til å vibrere på bordet og han bor 100 meter unna, men han er stereogal så han syntes d var bare gøy
                      Mvh Werner Harstad

Comment

Nå har jeg møtt på ett hinder som gjør d litt vanskelig for å trekke høyttaler inn i dørene framme, jeg har ganske tykke høyttaler kabler og for å få kablene til døren, må jeg skjære hull i 2 ganske tykke metallplater for å komme til døren og derettere gjennom 2 relativt tykke plater for å komme inn i selve døren og når det skal minst 3 kabler i hver dør så det blir mye hull hvis jeg skal gjøre det sånn. SÅ jeg lurer på å bare ta dem inn mellom dørtrekket og ta en liten spansk en. thumbs up or down? trenger noen tips og innspill her.
                        Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
                          Nå har jeg møtt på ett hinder som gjør d litt vanskelig for å trekke høyttaler inn i dørene framme, jeg har ganske tykke høyttaler kabler og for å få kablene til døren, må jeg skjære hull i 2 ganske tykke metallplater for å komme til døren og derettere gjennom 2 relativt tykke plater for å komme inn i selve døren og når det skal minst 3 kabler i hver dør så det blir mye hull hvis jeg skal gjøre det sånn. SÅ jeg lurer på å bare ta dem inn mellom dørtrekket og ta en liten spansk en. thumbs up or down? trenger noen tips og innspill her.
                          Vis noen bilder, så blir det lettere

Noe må en alltids få til. Juks eller ikke juks, ser det bra ut og låter bra er det vel det samme
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

rå bra du skulle jo bare hatt 4 av de, slik som denne videoen:P http://www.youtube.com/watch?v=pZifrYjwRy8 stå på blir knall bra

Comment

Har du tilgang på en Dremel? De er greie å bruke da borremaskinen ikke får plass,slik at en får borra rett inn(som regel er det noe i veien og en borrer på skrå inn i døra....)

Comment

har tilgang på dremel, men det som er problemet er at alt er dobbelt opp med "vegger" og de er litt avstand mellom dem ergo enda verre å tre ledninger igjennom. Skal legge opp bilder over helga, har lagt en del ledninger idag, men resten av ledningene er holdt igjen på tollvesenet, måtte absolutt holde igjen siste pakka

Nå skal jeg ta meg noen øl og slappe av før arbeidshelga kommer

over helga blir det kjøpt inn lodde apparat og masse med tinn

KANSKJE litt MDF også, får se hva jeg rekker å få ferdig!
                                Mvh Werner Harstad

Comment

Working...
                                X