Man får vondt i knoklene når man slår på et tak som er dempet..Huska jeg gjorde det på min Vectra, hadde dritvondt etterpå!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Originally posted by jone87 View Postrå bra du skulle jo bare hatt 4 av de, slik som denne videoen:P http://www.youtube.com/watch?v=pZifrYjwRy8 stå på blir knall braMvh Werner Harstad
Comment
-
Jeg MÅ bare legge ut en video jeg fant på youtube som viser hva disse subbene gjør med i en bil, han har litt mindre watt enn meg, men har bygd vegg da. Men uansett, det kommer til å flytte en god del luft likevel!
http://www.youtube.com/watch?v=u3lMK7Xf4EoMvh Werner Harstad
Comment
-
Denne uken har mest bestått av hødekløing og gått til kabel legging, men har fått gjort unna en god del drittarbeid er ikke så lett å få 3 høyttaler kabler som er like tykk som en 25mm2 kabel hver igjennom døra til å passe, så det har blitt en del hærverk på den stakkars opelen uansett, her er noen bilder av progressen så langt
Og dørene...
Likte ikke helt at dekselet var trefarget, så det ble svart i stedet
Det hjalp mye på moralen å bare få inn cd spilleren, det jeg har gjort til nå er ting som ikke blir synlig uansett, så å se noe som ikke blir usynlig hjalp mye!
Og ja, dørene måtte av for å borre hullMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Bassoflove View PostEr det lov å spørre HVA SKAL DU HA I DØRENE? D er jo vanvittig tykk kabel du ska ha dit.... Bygger du forsterkerne inn i døra,eller.....he he....Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostHehe! det er faktisk bare høyttaler kabel, men den er bare så jævla feit så d blir ikke forsterkere i dørene Det skal være 3 6.5" SS komponenthøyttaler og diskanter i dørene. for å få det hele i perpektiv, så kan man se på de 3 tynne kablene som henger ved siden av de 3 store, det er original kablene som fulgte med høyttalerene, de blir brukt til diskantene og delefiltrene blir gjemt under setet for å spare litt på kabel utgiftene
Comment
-
Originally posted by duality View Posthvilken mm2 var det på de høyttaller kablene? virka utrolig tungvindt og overkill så det holder... jeg vill se forsterkerne og høytallerne som faktisk behøver den dimmensjonen
INGENTING ER OVERKILL NÅR DET KOMMER TIL BILSTEREO, JO MER JO BEDRE!
lykke til med bygget// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by duality View Posthvilken mm2 var det på de høyttaller kablene? virka utrolig tungvindt og overkill så det holder... jeg vill se forsterkerne og høytallerne som faktisk behøver den dimmensjonen
( http://www.knukonceptz.com/productDe...prodID=KAR08SS ) som er veldig motstandsdyktig mot unødvendig støy. hver høyttaler får 175wrms.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Nå er jeg forbanna og frustrert! har begynt med å støpe høyttalerholdere i dørene og det vil si at 50% av dørtrekker er dekket med glassfiber og polyester og den herder ikke! Nå har jeg fått nok av polyester som ikke herder, jeg blandet i akkurat nok herder, brukte milliliter mål og hadde noen dråper ekstra i for sikkerhetskyld og rørte det ut godt og herder fortsatt ikke Det er ikke biltema polyester (Vært borti den dritten der før) nå kjøpte jeg fra en "kvalitets" butikk, og det herder fortsatt ikke! (tempraturen jeg støper i er over 20 grader) omtrent 70% av all glassfiber jeg har kjøpt gjennom årene har vært dritt! og fattern som har jobbet med støping av båter i flere år har ikke vært borti lignende! Hva faen er det som feiler polyesteren disse dager?!
TRENGER HJELP HER!!!Mvh Werner Harstad
Comment
-
skal prøve det! lagde en liten "ovn" da jeg støpte høyttalerholderne bak, men tok fortsatt over ett døgn før de herdet, men det bør vel ikke være sånn? (da hadde jeg doblet mengden med anbefalt herder mengde) den beste polyesteren jeg har vært borti herdet jo i løpet av to timer og da var den knall hard! men får ikke tak i den mer Hvorfor selges sånne dritt produkt? glassfiber skal jo være gøy, ikke sånn russisk rulett hver gang man skal lage noe!Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by inglar View PostHar akkurat støpt en del ting i bilen nå og brukte glassfiber, polyester og herder fra Biltema. Funket som pokker.
Har reparert en del skjørter og fangere til 200SX-er med glassfiber fra biltema. Funker kjempefint
Berniebp87, du har nok vært svært uheldig med støpingen din. Pleier å gå ganske greit, om man blander det riktig
Men opp på hesten igjen!! Har du fått Fi-ene dine?Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
Comment