Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
    Helt enig!

Har reparert en del skjørter og fangere til 200SX-er med glassfiber fra biltema. Funker kjempefint

Berniebp87, du har nok vært svært uheldig med støpingen din. Pleier å gå ganske greit, om man blander det riktig

Men opp på hesten igjen!! Har du fått Fi-ene dine?
    Kan være litt enig i at biltema polyesteren er ok, kjøpte en 1 literskanne i fjor og den funka veldig bra, men 10 literskanna funka ikke i det hele tatt :/ er visst veldig varierende polyesteren, er den gammel så funker den ganske dårlig.
    Har endelig fått litt fart på herdingen nå, men måtte 3 doble det som sto anbefalt så ble det bra!

Fi`ene skulle bli sendt første uka i juli, så jeg har dem vel innen denne måneden er slutt håper jeg! tar ca en uke å lage dem (håndlagd i Las Vegas!)

Har ikke blitt gjort så veldig mye i det siste, kun vært jobbing og det er ikke mye tid etter jeg er ferdig og det er lenge til jeg har fri, men det blir gjort noe i hvertfall
    Mvh Werner Harstad

Comment

Veldig spennende prosjekt. skal følge med her
      Volvo 240 Turbo!
      Volvo Amazon Prosjekt...

Comment

gleder meg på å se noe av FI,ene jeg!
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Originally posted by Øivind Sandvik View Post
          gleder meg på å se noe av FI,ene jeg!
          Samme her! Begynner å bli litt utålmodig nå, men har hatt nok å gjøre på så det går nok Venter dem i slutten av denne måneden, har vært nok forsinkelser allerede med FI`ene, men den som venter, venter ikke forgjeves (tror jeg)
          Mvh Werner Harstad

Comment

så sant så sant så sant:P
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic

Comment

kas type frakt fekk du på 18"erene da
              øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Originally posted by lui View Post
                kas type frakt fekk du på 18"erene da
                Det blir nok fly der ja med båt hadde det nok tatt altfor lang tid, men de kablene jeg bestilte var fra USA, sparte en formue på å kjøpe der og det tok 4 dager fra det ble sendt til den kom til meg. Bortsett fra den siste pakken tollvesenet holdt igjen. De kan bare prøve seg å holde igjen subbene! LOL
                Mvh Werner Harstad

Comment

Blir kult å få sett på Fi-ene. Sleng opp masse bilder av dem når dem kommer
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Er spent på hvordan du skal skaffe nok strøm her. Lysene på vectran min blinker når jeg drar på. Jeg har Cadance ZRS7000.D og RF 300.2. Sikringene er tilsammen omtrent 150A.

Comment

Originally posted by Medisinmannen View Post
                      Er spent på hvordan du skal skaffe nok strøm her. Lysene på vectran min blinker når jeg drar på. Jeg har Cadance ZRS7000.D og RF 300.2. Sikringene er tilsammen omtrent 150A.
                      da har du en del å gjøre hva gjelder oppgradering av kabler og batterier og dynamo kansje?

selv har jeg en 5.5KW amp å har ikke noe blinking i det hele tatt
                      MVH, Øivind Sandvik
                      sigpic

Comment

Originally posted by Medisinmannen View Post

Har 6 Enersys Odyssey PC 1200T Batteri, 5 bak og 1 foran. Blir kjøpt inn en CTEK 7000 eller 25000 som skal installeres bak som skal holde batteriene fulladet når bilen står parkert og skal også ha en større dynamo.
                        Mvh Werner Harstad

Comment

Da var det på tide med en liten oppdatering her, har vært veldig lite progress her i det siste, har hatt 4 fridager tilsammen i juli og har kun jobbet 10 og 12 timers dager så har ikke blitt veldig mye tid til bilen
                          Har endelig fått begynt littegrann på dørene, fått trekt de så de er klar for polyester og glassfiber. Skal inn til byen i løpet av uka å få bytta inn polyesteren jeg kjøpte og bruke pengene hos ett båtstøperi der de har bedre polyester enn der jeg kjøpte sist. Skal også lage ramme til batteriene så de holder seg på plass i svingene
                          Når jeg begynner på fri uka så skal jeg prøve å få gjort en del på bilen!

Mvh Werner Harstad

Comment

blir bra! gleder meg til å se mer av dette prosjektet

stå på !
                            bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

kjøp en 25000 har selv en 7000 å merker at det ikke hadde skada å hadt en 25000. står på lading over natta min også

er grejt med litt større lader når man sitter å spiller litt med bilen samtidi som man jobber i den.
                              MVH, Øivind Sandvik
                              sigpic

Comment

Ta med Powermaster ladere når du vurderer ny lader. Vi har solgt masse av de, og ikke fått annet enn positive tilbakemeldinger. Hyggelig pris er det på de også.
                                Mvh
                                Pål Andréas Bryng
                                Bilstereosenteret.no
                                Vi forhandler bl.a.:
                                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Working...
                                X