Originally posted by InstallBay
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostDa var det på tide med en liten oppdatering her, har vært veldig lite progress her i det siste, har hatt 4 fridager tilsammen i juli og har kun jobbet 10 og 12 timers dager så har ikke blitt veldig mye tid til bilen
Har endelig fått begynt littegrann på dørene, fått trekt de så de er klar for polyester og glassfiber. Skal inn til byen i løpet av uka å få bytta inn polyesteren jeg kjøpte og bruke pengene hos ett båtstøperi der de har bedre polyester enn der jeg kjøpte sist. Skal også lage ramme til batteriene så de holder seg på plass i svingene
Når jeg begynner på fri uka så skal jeg prøve å få gjort en del på bilen!
Den bilen skal INGEN sitte i mens volumet står på maks!!! (etter hva jeg ser planene dine er)Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostKnalltøft
Den bilen skal INGEN sitte i mens volumet står på maks!!! (etter hva jeg ser planene dine er)Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostHehe! ja det gjenstår å se kan hende det spiller høyt ja, blir ikke noen SQ bil uansett, men vil fortsatt høre hva de synger og ikke bare bassen
Tony er meget flink på justering. Så du kan nok spørre han om det er noeTidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Har fått gjort endel nå, men ikke så masse å ta bilder av, men noe er det
Og etter "litt" pussing og sliping...
Og alle kablene som er lagt er blitt tinnet et lite eksempel:
også har MacGyver vært å festa kablene litt (for å få det til å se litt mer organisert ut )
Er fortsatt mye arbeid som står igjen på dørene, DET BLIR BEDRE! så ikke vær så kritisk når dere ser det
Nå blir det en liten aften pilsMvh Werner Harstad
Comment
-
Har ikke helt bestemt meg for hvordan forsterkerene skal være, blir litt trangt i bagasjerommet etterhvert men mest sannsynlig så blir 2 kanalerene festa til kassa foran og monoblokkene blir sittende bak på et rack festa i kassa eller noe, men spørs om den tåler vekta, er litt tunge de monoblokkene men har en plan for hvordan det skal bliMvh Werner Harstad
Comment
-
Nå er den ene døre ferdig og den andre er 90% ferdig, men slenger opp bilde av døra som er ferdig den ble trekt i stoff, men det kommer nok mest sannsynlig til å bli sort vinyl etter vinteren/våren (gidder ikke nå ) Prosjektet har gått veldig tregt i det siste pga altfor mye jobbing og influensa, så står jo her i garasjen og hoster og snufser.
Dem er fortsatt litt støvete, men ble ikke noe rensing siden jeg skal på jobb nå straksMvh Werner Harstad
Comment
-
Herregud så fint det ble
Det er en av de fineste dørene jeg har sett i prosjekttråder her på forumet. Fortsett slik
Men nå må du vel ha subbene i havn snart da?Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
du tok vel litt hardt i nå men tusen takk for d! subbene ja!hadde nesten glemt de! (lyver så det renner av meg) jo de skulle jo vært her for LENGE siden, men det har i allefall forlatt USA og er på vei til bladeice i England så jeg går å venter på sporingsnummeret til nå. Men skal ikke forundre meg om han gærningen som styrer bladeice har tatt seg litt ekstra fri i det siste, han er nylig ferdig med noe av det mest ekstreme bygget jeg noe gang har sett, en Astro van med 12 18" Ascendant Audio subber
Klør VELDIG i fingrene etter å bygge kasse nå, og når jeg får blir ferdig med den andre døra så er alt foran baksetene så og si ferdig, så er det bare å putte resten av interiøret på plass
Skal se om jeg klarer å få opp en tegning av kassen i allefall, har den kun i hodet nå, men er ganske bestemt på hvordan den skal være. Har ikke noe tegne program på dataen desverre, men kan i allefall si at den blir storMvh Werner Harstad
Comment
-
Spennende
Men var seriøs angående dørtrekkene dine ass! Men det er skikkelig min smak da Liker det tøft og robust men samtidig pent. Elegant og diskret utseende er ikke min tingTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Tusen takk! sånt hjelper på motivasjonen Er tross alt første gangen jeg har gjort noe sånn som det der med glassfiber og ble positivt overrasket da alt sammen kom på plass og at det faktisk passet og at jeg fikk igjen døra uten problem Og at det ble seende ut sånn som jeg hadde tenkt at det skulle væreMvh Werner Harstad
Comment
Comment