Jævlig fete dørtrekk, ja... Fortsatt skeptisk til lydkvaliteten med så mange elementer, men med riktig justering er jeg sikker på det låter greit frem til trommehinna sprekker. ^^
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Tror hvertfall midbass foran nå er ditt siste problem å tenke på hehe... Lyden kommer til å komme forfra med det oppsettet heheTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Og når er subbene i havn?Tidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Gleder meg til bilder jeg !!!Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Ja da er kassebyggingen igang og den er STOR!!! den er på over 400 liter og kommer til å ende på akkurat 400L når den er ferdig (med porten, forsterkning og subbene ) Her er en liten teaser av kassa
Og tusen takk til Dag Johansen for å hjelpe meg med å finne rett portstørrelse og dimensjoner på kassa!
Mvh Werner Harstad
Comment
-
Dette kommer til å spille farlig bra! Dessuten er jo disse FI elementene laget for å spille så dypt som mulig, og i en så stor kasse må det være kvalmende å høre påTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Nå er jeg oppgitt over Vectraen og Alpine spilleren, etter mange forsøk og research etter å prøve å forene de to sammen, så fikk jeg endelig svar fra opel norge, "Alpine fungerer ikke med Opel sin software"
Så ser visst ut som jeg må selge 9887`en, har ikke fått brukt den engang Så nå blir det vel Pioneer og adapter som koster rundt 1000kr, så nå blir det enda mer utgifter...
Har en god nyhet da, BTL`ene har endelig ankommet BladeIce i England og de kommer neste uke!!!!
Send meg en PM om du er interessert i spilleren.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Litt update på kassebygginga Kjøpte meg en fres på europris for en stund siden for 250kr og den funka som bare det! Er litt vanskelig å bruke på mindre ringer men på større så er den genial! den holdt en god stund, men på slutten så begynte det å hagle ut biter av vifta, men fungerer fortsatt, lol
Prøvde meg på "kerf cuts" nå, fikk det faktisk til uten at det knakk! Prøvde først med noen små biter for å se hvor dypt jeg måtte skjære og det lønte seg, ble ikke suksess med første biten
Blir litt trangt om plassen bak ja!
Edit: Fikk gjort litt til før jeg tar kveld, her er resultatet
Last edited by berniebp87; 26-08-2009, 21:49.Mvh Werner Harstad
Comment
-
hvor tykke plater bruker du? å hvor mange mm ned kunne du frese i de kuttene ?// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
Comment