Originally posted by Stianuno
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostJeg bruker 19mm MDF plater, er ikke helt sikker på hvor langt ned man kan frese, men sånn ca så er det vel 3cm, resten tar jeg med stikksaga.
hvor langt ned freste du de sporene? (som på bilde)
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by evensvee View PostBiltemasparkel er faktisk BRA
Kjøpte 2 kilo i dag faktisk
Nå har jeg hatt polyester der jeg har gjort snittene i mdf`en og lagd en ny port, ble en liten fiasko den forrige gadd ikke å ta bilder nå, men kommer i morgenMvh Werner Harstad
Comment
-
Har gjort litt kutting idag også og laga ny ende på porten + forsterkning og lagt litt gassfiber på innsdiden av kassa
Nye porten
Og diverse forsterkinger av kassa, blir på de andre sidene også
]
Ble et par bobler i glassfiberen, men det gir jeg f... i, ingen som ser det uansett Har også prøvd å fått kjørecomputeren til å fungere igjen uten hell, har gått over alle ledningene nok en gang og finner ingen feil, blir helt gal av dette. satt i originalspilleren og det hjep ikke en døyt. hater den jæ... bilen!Last edited by berniebp87; 28-08-2009, 23:57.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Satan hvor jeg har grubla hvorfor du har skåret snitt i MDF´en,men nå ser jeg jo hvorfor..... Den kan bli bøyd.... Så lærte jeg noe nytt idag også....
Jeg HATER også Lepo(Opel).... Har aldri likt de.... Vet ikke helt hva det er som byr meg imot...
Vel,jeg gleder meg til å se bilder av prosessen vidre.... Stå på...Kom igjen...Tempo...Jobb fortere...HØRER DU!!!!!
BolNo Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Originally posted by Bassoflove View PostSatan hvor jeg har grubla hvorfor du har skåret snitt i MDF´en,men nå ser jeg jo hvorfor..... Den kan bli bøyd.... Så lærte jeg noe nytt idag også....
Jeg HATER også Lepo(Opel).... Har aldri likt de.... Vet ikke helt hva det er som byr meg imot...
Vel,jeg gleder meg til å se bilder av prosessen vidre.... Stå på...Kom igjen...Tempo...Jobb fortere...HØRER DU!!!!!
BolMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by bassdal View PostDetta blir morro.. stå på! alt so spiller høgt å brutalt er morro gleder meg vilt å få se video evt- høre detta
Skal prøve å komme meg på noen treff neste år og kanskje noen konkurranser for moroskyld så hvis jeg møter på deg så skal du få en demo, men da vil jeg jammen høre bilen din også, for det er noe av det mest imponerende og råeste bygg jeg har settMvh Werner Harstad
Comment
-
Ja da er det på tide med litt updates igjen, ikke det mest spennende, men det er da noe i hvertfall
Ferdig med 70% av glassinga av kassa og lakka innsida for å få vekk noe av polyester lukta når kassa blir brukt
Og da var bunnen og porten på plass!
Og så er bunnen dekt av et tykt lag med glassfiber nå er den bombesikker!
Og så har jeg gjort litt med batteribanken, vet de plankene ikke er så fancy, men de sitter som bare det og uansett så er det ingen som ser det når kassa er på plass
Last edited by berniebp87; 01-09-2009, 22:08.Mvh Werner Harstad
Comment
Comment