Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rått prosjekt hvor mye må du betale i toll? jeg tok og bestilte to 15" av BTL serien for noen dager siden, pakken blir på ca 60kg så jeg er litt redd att tollen blir grusom:P
    Fi BTL 15"
    Rockford Fosgate T4000-1bd
    Alpine

Comment

• Originally posted by golfmk2 View Post
      Rått prosjekt hvor mye må du betale i toll? jeg tok og bestilte to 15" av BTL serien for noen dager siden, pakken blir på ca 60kg så jeg er litt redd att tollen blir grusom:P
      skal si ifra når de kommer
      Mvh Werner Harstad

Comment

• Nå føler jeg meg som verdens største idiot!!! Etter å ha gått over alle ledningene i dasjbordet og motorrommet+ alle sikringene x antall ganger, i håp om å finne problemet med kjørecomputeren, spilleren, og resten av dasjbordet, fant jeg idag 1 sikring som var gåen som jeg hadde oversett. 10 kroner etterpå og ny sikring fungerte alt, PERFEKT!!! Og jeg var rett unna å selge spilleren og sette bilen på verksted, at det går an! men nå er jeg lettet for å si det mildt og har spart meg en god del penger!
        Mvh Werner Harstad

Comment

• hehe flaks godt du fant utav det da

Comment

• På tide med litt updates igjen

Har ikke vært så mye fremgang i det siste, mest hodekløing og bronkitt. men noe har jeg gjort Har gjort "the big 3" som var et lite helvete å få til siden dynamoen ligger begravd lang ned i motorrommet bak mye dritt, gjort ferdig resten av kablene bak, lagt siste "finpuss" på kassa og begynt trekkinga av kassa

Tok ut bilen for å gi den en liten vask, var litt støvete etter å ha stått hele sommeren i garasjen, spylte panseret litt først før jeg fant ut at jeg skulle ta bilde

Så har det vært en del ledningsarbeid, her er noe av det. begynner å få taket på loddinga nå

Så var det kassa Har lagt på sparkel og pussa en god del!

Så vart det tomt for lim

Fikk telefon fra tullvesenet i mårres, det trengte en kvittering for å sende ut subbene og det fikk de 5 minutter etterpå så subbene nærmer seg!
            Last edited by berniebp87; 09-09-2009, 01:42.
            Mvh Werner Harstad

Comment

• Nice! gleder meg til å få se!
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Utrolig bøøøst prosjekt

Likte det siste bildet med alle batteriene og kablene veldig godt. Ser jo helt vilt ut, og så er dette i en vectra hehe Knallbra
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• damn må nesten få høre denne når den blir ferdig
                  Cerwin Vega! Pioneer

Comment

• Var en tur i Molde idag får å kjøpe lim, så fikk jeg en telefon fra en hyggelig kar som ringte fra DHL som sa han hadde 2 pakker til meg, etter en veldig rask tur hjem møtte dette meg når jeg kom hjem

Noen som vil se hva som er inni kassa?
                    Mvh Werner Harstad

Comment

• den siste posten din var stygg:P

få se
                      mvh Sindre Carlsen

Comment

• Kom igjen!!!!
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic
                        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                        www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• vi vil se
                          Keep it country

Comment

• Fan du er teaser

Comment

• Klarer ikke å holde meg lenger, her kommer bildene!!!

Og en 1,5 liter ananas brusflaske som sammenligning

Og nevøen måtte også sjekke ut subbene

skulle tatt bilde av gliset mitt også, men tror ikke det finnes et kamera i hele verden med en så stor vidvinkel

Og bildene gjør ikke rett ovenfor subbene, disse er noen ordentlige beist! opphenget er så stivt at klarer såvidt å røre på den! den veier tett opp mot 40kg hver og magneten har en diameter på 11.25"!
                              Last edited by berniebp87; 09-09-2009, 17:53.
                              Mvh Werner Harstad

Comment

• Hva ble de i toll?
                                Fi BTL 15"
                                Rockford Fosgate T4000-1bd
                                Alpine

Comment

Working...
                                X