steike å bøst!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View Post
Og en 1,5 liter ananas brusflaske som sammenligning
ARGH!!!.... hvorfor kan vi ikke få kjøpt Oskar Sylte ananasbrus her nede??
Lageret mitt fra Moldeturen i sommer er snart slutt!
Btw: grattis med fine elementer!
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
Originally posted by Dag Johansen View PostARGH!!!.... hvorfor kan vi ikke få kjøpt Oskar Sylte ananasbrus her nede??
Mvh
Dag JohansenMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Dag Johansen View PostARGH!!!.... hvorfor kan vi ikke få kjøpt Oskar Sylte ananasbrus her nede??
Mvh
Dag Johansen
Menneh... passelig manndige de subene da Hadde vært moro å testa et par slike!Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Dette var sykt rått. Illustrerte utrolig bra hvor store dem er. Gratulerer med bigboys elementer Kan tenke meg du har siklet og klødd deg i hodet lenge nå over når du får dem
Elementene kunne jo blitt en bra babykrybbe ser jegTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Dette var steike meg råååt ! hva ble prisen uten toll/ med toll ?
har selv siklet på disse men holder meg nokk til 1 18" hehe.
når du får dem i kassen så SKAL !!! du lage en filmklipp av de slik at jeg kan se.
dette blir vell halveis steve meade detta Norwegian version :P?Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
Comment
-
Originally posted by titus41 View PostDette var steike meg råååt ! hva ble prisen uten toll/ med toll ?
når du får dem i kassen så SKAL !!! du lage en filmklipp av de slik at jeg kan se.
dette blir vell halveis steve meade detta Norwegian version :P?Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by DDaudio.no View Post
Dette var sykt rått. Illustrerte utrolig bra hvor store dem er. Gratulerer med bigboys elementer Kan tenke meg du har siklet og klødd deg i hodet lenge nå over når du får dem
Elementene kunne jo blitt en bra babykrybbe ser jegMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by titus41 View PostDette var steike meg råååt ! hva ble prisen uten toll/ med toll ?
dette blir vell halveis steve meade detta Norwegian version :P?Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostFått de i kasse nå eller?! Videeeooo!
Også er det bare å sende de i retning meg!Mvh Werner Harstad
Comment
Comment