Originally posted by Dag Johansen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Har snakka med planethifi ett par ganger nå, de har sett på alpinespilleren og det var forsterkermodulen som var defekt. MEN!, de vil/må sende den til alpine der ventetiden er 1-3 måneder for å få den tilbake igjen!!!
Men satser på at Alexander fikser problemet og at jeg får ny spiller i stedet for å måtte vente 1-3 måneder fordi jeg kjøpte et defekt produkt. Hva syns dere om dette?Mvh Werner Harstad
Comment
-
Jeg synes at hvis spilleren var defekt når du kjøpte den burde de yte såpass service at de gir deg en ny.Så får de ta det opp med alpine hvordan det skal gjøres med den defekte spilleren. Men det er min mening. Synes forøvrig det var lang tid å vente. Forsterkeren min tok kvelden så måtte sende den til ice. Det gikk nøyaktig 10 dager fra jeg sendte den til den lå ferdig reparert på posten her.Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
godt å vite at dere tenker det samme som meg. Har ikke noe å utsette på planethifi bare så det er sagt, men hvis jeg må vente 1-3 måneder etter at jeg fikk en defekt spiller så blir dette et stort minus fra meg. Og da ender det vel opp med at jeg kjøper ny spiller, orker ikke å vente eventuelt til neste år med å få spilleren tilbake.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Det var kjipe greier ja! Får bare håpe PlanetHifi ikke benytter seg av forbrukerkjøpsloven og står på sin rett der.. Da har de jo rett til å få reparere produktet...
Håper det ordner seg!
Stiller du opp på Lånke 3.oktober forresten? Sesongavslutning vett!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
nå fikk jeg dommen, den blir sendt til alpine på reperasjon. Er veldig skuffa over dette og synes det er veldig hensynsløst at de sender den til reperasjon når de vet de er veldig treg og de sliter med å få tilbake reparerte produkter i stedet for å sende ny spiller. Hadde det tatt mellom 1-2 uker å fikse den, helt greit. 1-3 måneder, ikke så veldig greit.Mvh Werner Harstad
Comment
-
dette synes jeg var dårlig service. Greit det står i forbrukerkjøpsloven at de har rett til å få reparert ting men rart hvis det ikke står innenfor en viss tid. Mener skulle det ta 3 mnd er det jo uhørt. Men jeg hadde nok tenkt meg om før jeg hadde handlet der igjen.....Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
husk på at dette er ferske gutter i faget butikkdrift(såvidt jeg vet).
Men at de ikke kunne gi deg en ny spiller er jo ikke riktig i det hele tatt. Ønsker de at folk skal handle hos dem, bør de være litt mer villige.
Jeg kjøpte en Hertz EP4 der for litt siden, og den går i protect om jeg spiller på litt. Spurte hva det kunne være for noe, men fikk ikke noe svar, noe som er forståelig, da det kan være mye forskjellig.. Men den har vært sånn hele tiden, og skulle tro jeg kunne fått en annen en i stedet, men nei, han var nødt til å sende den inn! -Noe som kunne ta veeldig lang tid,som han selv sa...Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
er det så stor forskjell på hvor lang tid det tar å reparere ting? når jeg ringte ice før jeg sendte forsterkeren spurte jeg hvor lang tid jeg måtte regne med. Å da var liksom en uke maks med mindre de måtte bestille deler, da kunne det gå noe lenger tid. mnd høres jo helt vilt ut...Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
Comment