Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heheh... Smeller godt ja. Som biloppretter er det første jeg gjør å koble fra airbaggen før jeg begynner å jobbe på bilen. Vet om en som knakk armen, fikk nakkeskade og skuldra ut av ledd da airbagen gikk av mens han sto bøyd inn i bilen.

Kablene/kontaktene til airbager er som regel gule. Men det er jo bare å koble ut sikringen. :P
    sigpic

Comment

• Da blir det nappa ut noen sikringer, vil ikke ha en airbag i fleisen
      Mvh Werner Harstad

Comment

• å helvette det er bare sykt.
        du får se å komme med en video snart!!!
        men hva synes du om den nye spilleren din iforhold til din gammle alpine spilleren?
        Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Comment

• Hahaha... Det spiller sikkert høyt nok når bassen nesten tilsvarer en krasj i 10 kmh

Sykt uansett da. Godt det ikke var rattet ja
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Originally posted by titus41 View Post
            å helvette det er bare sykt.
            du får se å komme med en video snart!!!
            men hva synes du om den nye spilleren din iforhold til din gammle alpine spilleren?
            Hehe! skal lage noen videoer, men akkurat nå er det storm her så det blir litt vanskelig. Litt vanskelig å sammeligne den forrige alpinen med den jeg har nå siden forsterkermodulen var defekt. Den jeg kjøpte nå er bare midlertidig til jeg får tilbake den andre fra verkstedet en gang i tiden. Men kan anbefale CDA-105 på det varmeste! utrolig pen lyd med masse justeringsmuligheter+ at den er lagd for ipod!
            Mvh Werner Harstad

Comment

• Haha,knalltøft Du må få målt det der snart.Skal litt til før airbagen spretter ut

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
                Hehe! skal lage noen videoer, men akkurat nå er det storm her så det blir litt vanskelig. Litt vanskelig å sammeligne den forrige alpinen med den jeg har nå siden forsterkermodulen var defekt. Den jeg kjøpte nå er bare midlertidig til jeg får tilbake den andre fra verkstedet en gang i tiden. Men kan anbefale CDA-105 på det varmeste! utrolig pen lyd med masse justeringsmuligheter+ at den er lagd for ipod!
                ja siden den Alpine CDA-9887R er litt større prisklasse enn CDA-105...
                blir iallefall alpine spiller på i neste bil :=)

kan vell alltids finne et sted å spille høyt selv om det er storm?
                men holder meg oppdatert jeg vøtt så gleder meg til å se good film av anlegget
                btw
                ligger masse råe sanger på SMD forumet / Tunes, anbefales da de sangene er fikset på altså endel mer bass for dine 2 18" ...
                Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Comment

• En HEEEELT rå sang for dine basser med kvalmende og øredøvende dypbass mixet inn i en sykt fet beat er:

Missy Elliot - Ching a Ling

Sykt fet bass. Er det tøffeste JEG har hørt hvertfall. Trenger litt størrelse på subbene eller en god kasse for å få en skikkelig opplevelse da. Får mine 4x15" i stuen koblet opp til 7KW RMS til å virkelig jobbe for livet hvertfall
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Originally posted by Vinje View Post
                    Haha,knalltøft Du må få målt det der snart.Skal litt til før airbagen spretter ut
                    Skal oppover til Lånke den 3. hvis alt går etter planen, så forhåpentligvis får jeg noen nummer på hva det spiller da

Originally posted by titus41 View Post
                    ja siden den Alpine CDA-9887R er litt større prisklasse enn CDA-105...
                    blir iallefall alpine spiller på i neste bil :=)

kan vell alltids finne et sted å spille høyt selv om det er storm?
                    men holder meg oppdatert jeg vøtt så gleder meg til å se good film av anlegget
                    btw
                    ligger masse råe sanger på SMD forumet / Tunes, anbefales da de sangene er fikset på altså endel mer bass for dine 2 18" ...
                    Har funnet masse brae sanger på SMD forumet, tror nok jeg har mesteparten av det Meade spiller i bilen sin og de sangene trykker veldig bra! Og så har jeg lastet ned en god del sanger fra Decaf som er på forumet der, de er helt rå!

Originally posted by DDaudio.no View Post
                    En HEEEELT rå sang for dine basser med kvalmende og øredøvende dypbass mixet inn i en sykt fet beat er:

Missy Elliot - Ching a Ling

Sykt fet bass. Er det tøffeste JEG har hørt hvertfall. Trenger litt størrelse på subbene eller en god kasse for å få en skikkelig opplevelse da. Får mine 4x15" i stuen koblet opp til 7KW RMS til å virkelig jobbe for livet hvertfall
                    Da skal jeg prøve den i bilen!
                    Mvh Werner Harstad

Comment

• prøv denne sangen i bilen, http://www.youtube.com/watch?v=4pXfHLUlZf4&feature=fvw
                      rå bass:P

Comment

• Originally posted by jone87 View Post
                        prøv denne sangen i bilen, http://www.youtube.com/watch?v=4pXfHLUlZf4&feature=fvw
                        rå bass:P
                        LOL!!! TUSEN TAKK! Har sett etter den sangen der lenge, men aldri funnet hvor jeg kan laste den ned, den skal i allefall inn på Ipoden under favoritter!
                        Mvh Werner Harstad

Comment

LOL!!! TUSEN TAKK! Har sett etter den sangen der lenge, men aldri funnet hvor jeg kan laste den ned, den skal i allefall inn på Ipoden under favoritter!
                          Den sangen er sykt kul da

Utrolig Stilig/tøft anlegg du har BTW
                          Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

• Originally posted by Paulsberg View Post
                            Den sangen er sykt kul da

Utrolig Stilig/tøft anlegg du har BTW
                            Takk! Og sig`en din er genial!
                            Mvh Werner Harstad

Comment

Takk! Og sig`en din er genial!
                              Takk
                              Er veldig stolt av den
                              lagde den for 5-6år siden
                              Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

hehe, bare hygelikt er under favoriter alerede. beste råne og fest musikken ever:P

Comment

Working...
                                X