meget meget rått :-D
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Assa91 View Postvar inne og rata litt velfortjente 5'ere til deg, jeg
Har redigert litt, ble litt gammelt og nytt med i videoen. Er ikke så lett å redigere sånne klipp som det her, men det er jo noe da moeN her fra forumet har vært å sjekka anlegget, han måtte jo også bli med litt på filmen
http://www.youtube.com/watch?v=RQob9WJZBtk
Og hvis det er noen som vet hvordan man får frem youtube spilleren her, si ifraMvh Werner Harstad
Comment
-
Artig det med spilleren ja!
Jeg skal ihvertfall aldri sette meg inn i den bilen der igjen! -Ihvertfall ikke uten hørselvern og full romdrakt!
Det var sykt artig å sitte i bilen når du fikk 152,4 ihvertfall,selv om det var ordentlig ubehagelig!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Originally posted by Øivind Sandvik View PostHappy Haloween hehe
Originally posted by Dibbern View PostArtig det med spilleren ja!
Jeg skal ihvertfall aldri sette meg inn i den bilen der igjen! -Ihvertfall ikke uten hørselvern og full romdrakt!
Det var sykt artig å sitte i bilen når du fikk 152,4 ihvertfall,selv om det var ordentlig ubehagelig!
Originally posted by moeN View PostSamme effekt som en lufttunnel jo Morro er det JA!!!!! 1gang tilMvh Werner Harstad
Comment
-
Hvis jeg treffer på deg neste år skal du få en demo til, blir kanskje litt høyere hvis alt går som planlagt, men da skal jeg høre B2 subben(e?) dine med 5000rms
Klart vi treffes! Må jo på det som er av treff på Lånke, og også på Våler og Rudskogen!
Blir èn HD12 til etter jul, så da blir det ny kasse, 1ohm, flere batterier og fryd og gammen!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
Comment