Originally posted by berniebp87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostSubbene har ikke kommet ennå, de kommer fra USA ja. Håper på å få dem før jul
EDIT : Mulig jeg blir nødt til å kjøre meg en tur til Fræna (var der du holdt til?) å få se og kansje høre dette systemet i vinter Vi bor ikke så langt unna hverandre så.Last edited by Jobbe88; 08-12-2009, 13:33.
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View PostGalinger heheh.
Mulig jeg har oversett noe her (stor tråd) men subbene ankommet? De kommer vel fra USA?
Blir spennende dette prosjektet
Men skulle du ikke bruke hornkasse? Bare siden du nevnte tuning på 39-40hz ett eller annet sted herTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View PostFår håpe de kommer før jul da Høres ut som det kan bli tidenes julegave
EDIT : Mulig jeg blir nødt til å kjøre meg en tur til Fræna (var der du holdt til?) å få se og kansje høre dette systemet i vinter Vi bor ikke så langt unna hverandre så.
Originally posted by DDaudio.no View PostDe håndlages og skreddersys etter kundens behov ved bestilling så DDZ91/95 og Z serien tar litt tid, men håper det skjer noe før jul ja. Bare så synd at posten sliter med å levere varer innen 24. om det ikke sendes før 16. desember. Så jeg ville ikke hatt en stor tro på at du får dem til jul dessverre, Werner. Men alt er mulig
Blir spennende dette prosjektet
Men skulle du ikke bruke hornkasse? Bare siden du nevnte tuning på 39-40hz ett eller annet sted herMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostDet er bare å komme det
Blir hornkasse ettervert, dette er bare en midlertidi kasse mens jeg venter på blueprint fra PWK (det tar sin tid) Tuninengen på kassa jeg holder på med nå vil bli på rundt 38-40hz,tror det ender på akkurat 40hz hvis jeg bruker kun 2 avstivinger. (38,7hz med 3).Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Dette ble ett veldig tidkrevende bygg (spesielt med mangel på tvinger), men nå begynner det å ligne på en basskasse endelig!
Så er alle hjørnene gjort om til 45 grader.
Og da var toppen kommet på
Og etter litt finpuss
I mårra blir det lakking og trekking
Edit: Skal lage en avtakbar plate som jeg kan feste i midten av porten på avstivingene som gjør at tuninengen på kassa faller ned til 32 hz, så da har jeg litt mer valgmuligheter Og Øivind, det er de klossene i porten som er avstivingerLast edited by berniebp87; 10-12-2009, 20:55.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Elementene kommer nok rett etter jula
Har holdt på å justert litt på lyden i bilen og fokusert på SQ, og må si det har blitt betydelig bedre lyd i bilen nå. hadde noen kompiser for å bekrefte dette og de sa seg enig. Det trykker godt kun fra dørene også Har hørt mye på Metallica i det siste og det høres veldig bra ut i mine ører i allefall, men det er alltid rom for forbedringerMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by luckys View Postokay. må få hørt dem to dd a :P trur det kommer til og bli ganske wild bass heheMvh Werner Harstad
Comment
Comment