Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by berniebp87 View Post
    Den kassa ble for kraftig for meg, blåste ut alle rutene i bilen, slo en satelitt ut av bane og sprengte begge trommehinnene
    jeg vet akkurat hva du prater om har da selv opplevd dette hysteriske byggværket fra netthandelen! sier bare en ting! respeket for 12" midbass! haha
    MVH, Øivind Sandvik
    sigpic
    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
    www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Galinger heheh.

Mulig jeg har oversett noe her (stor tråd) men subbene ankommet? De kommer vel fra USA?

Comment

• Originally posted by Jobbe88 View Post
        Galinger heheh.

Mulig jeg har oversett noe her (stor tråd) men subbene ankommet? De kommer vel fra USA?
        Subbene har ikke kommet ennå, de kommer fra USA ja. Håper på å få dem før jul
        Mvh Werner Harstad

Comment

Subbene har ikke kommet ennå, de kommer fra USA ja. Håper på å få dem før jul
          Får håpe de kommer før jul da Høres ut som det kan bli tidenes julegave

EDIT : Mulig jeg blir nødt til å kjøre meg en tur til Fræna (var der du holdt til?) å få se og kansje høre dette systemet i vinter Vi bor ikke så langt unna hverandre så.
          Last edited by Jobbe88; 08-12-2009, 13:33.

Comment

Galinger heheh.

De håndlages og skreddersys etter kundens behov ved bestilling så DDZ91/95 og Z serien tar litt tid, men håper det skjer noe før jul ja. Bare så synd at posten sliter med å levere varer innen 24. om det ikke sendes før 16. desember. Så jeg ville ikke hatt en stor tro på at du får dem til jul dessverre, Werner. Men alt er mulig

Blir spennende dette prosjektet

Men skulle du ikke bruke hornkasse? Bare siden du nevnte tuning på 39-40hz ett eller annet sted her
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Får håpe de kommer før jul da Høres ut som det kan bli tidenes julegave

EDIT : Mulig jeg blir nødt til å kjøre meg en tur til Fræna (var der du holdt til?) å få se og kansje høre dette systemet i vinter Vi bor ikke så langt unna hverandre så.
              Det er bare å komme det

Originally posted by DDaudio.no View Post
              De håndlages og skreddersys etter kundens behov ved bestilling så DDZ91/95 og Z serien tar litt tid, men håper det skjer noe før jul ja. Bare så synd at posten sliter med å levere varer innen 24. om det ikke sendes før 16. desember. Så jeg ville ikke hatt en stor tro på at du får dem til jul dessverre, Werner. Men alt er mulig

Blir spennende dette prosjektet

Men skulle du ikke bruke hornkasse? Bare siden du nevnte tuning på 39-40hz ett eller annet sted her
              Blir hornkasse ettervert, dette er bare en midlertidi kasse mens jeg venter på blueprint fra PWK (det tar sin tid) Tuninengen på kassa jeg holder på med nå vil bli på rundt 38-40hz,tror det ender på akkurat 40hz hvis jeg bruker kun 2 avstivinger. (38,7hz med 3).
              Mvh Werner Harstad

Comment

• avsitvinger?
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Det er bare å komme det

Blir hornkasse ettervert, dette er bare en midlertidi kasse mens jeg venter på blueprint fra PWK (det tar sin tid) Tuninengen på kassa jeg holder på med nå vil bli på rundt 38-40hz,tror det ender på akkurat 40hz hvis jeg bruker kun 2 avstivinger. (38,7hz med 3).
                  Aha, da er jeg med
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Dette ble ett veldig tidkrevende bygg (spesielt med mangel på tvinger), men nå begynner det å ligne på en basskasse endelig!

Så er alle hjørnene gjort om til 45 grader.

Og da var toppen kommet på

Og etter litt finpuss

I mårra blir det lakking og trekking

Edit: Skal lage en avtakbar plate som jeg kan feste i midten av porten på avstivingene som gjør at tuninengen på kassa faller ned til 32 hz, så da har jeg litt mer valgmuligheter Og Øivind, det er de klossene i porten som er avstivinger
                    Last edited by berniebp87; 10-12-2009, 20:55.
                    Mvh Werner Harstad

Comment

• Ser veldig bra ut dette ja! Får lysst til å sette meg i bilen å ta meg en tur med en gang å se , men du har så mange vekter å manualer at jeg tørr ikke , heheh

Neida , dette blir nok knallbra! Kan ikke forstå noe annet!

Comment

• den kassa vart bra :P hehe .. men når er det du får dd elementa a? etter nytt år?
                        ole k bergerud til tjeneste
                        b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

Comment

• Elementene kommer nok rett etter jula

Har holdt på å justert litt på lyden i bilen og fokusert på SQ, og må si det har blitt betydelig bedre lyd i bilen nå. hadde noen kompiser for å bekrefte dette og de sa seg enig. Det trykker godt kun fra dørene også Har hørt mye på Metallica i det siste og det høres veldig bra ut i mine ører i allefall, men det er alltid rom for forbedringer
                          Mvh Werner Harstad

Comment

• okay. må få hørt dem to dd a :P trur det kommer til og bli ganske wild bass hehe
                            ole k bergerud til tjeneste
                            b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

Comment

• Originally posted by luckys View Post
                              okay. må få hørt dem to dd a :P trur det kommer til og bli ganske wild bass hehe
                              satser på det har fulgt med på andre som har Z95 elementer og resultatene de fikk er veldig imponerende, en som brukte 2 DDZ9518 med 4000w klarte 154.1dB @ 38hz og han hadde mye å gå på, så har virkelig troa på disse subbene. Trenger en TL snart
                              Mvh Werner Harstad

Comment

• Er ikke den ''tilfeldige'' kassa stiv nok så går jeg og legger meg ! STÅ PÅ!
                                Mvh
                                Andreas Moen Sæterbø
                                Golf mk2
                                Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

Working...
                                X