heheh ja vikti med ferie og
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Sikkert for mye MDF-støv i lungene som tærer på
Håper du blir frisk fortest mulig, for vi vil ha flere bilder!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostHåper da ikke det Henrik venter på svar fra DD, så når han får svar der vet jeg mer nøyaktig når de kommer Vil ha de subbene nå!!!
Men er spent på åssen dette kommer til å utarte seg. Har du forsikring som gjelder ved skader oppstått av Naturfenomemer,jorskjelv o.l på Lepo´n dinNo Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Originally posted by Bassoflove View PostDen som venter på no RÅTT,venter ikke forjeves. Du er ikke den eneste som har bestilt saker fra Henrik,men jeg får ikke benytta meg av den/de før ny kasse kommer.
Men er spent på åssen dette kommer til å utarte seg. Har du forsikring som gjelder ved skader oppstått av Naturfenomemer,jorskjelv o.l på Lepo´n din
Har lekt meg litt med google sketchup, hadde vært litt rått og lakka noe av porten rød og fått på en DD logo på kassa
Og ett bilde av Z95`en igjen
Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by GENEXXATror kassa hadde blitt peise rå om du hadde fått det til.
Du kjenner ingen sykjærringer? Du kunne fått ei til og sydd inn DD logoen i stoffet.
Syns magneten på z18 er litt morsom. Er den 10"? Om ja, ser det ikke slikt ut :PMvh Werner Harstad
Comment
-
Her er en annen film også http://www.youtube.com/watch?v=jByYXz0vn78
Var litt morsomt at du linka til den filmen, har hatt en del kontakt med eieren av de gjennom SMD forumet. Han fikk til veldig respektive tall med de subbene i relativt lave frekvenser,154.1dB @ 38hz med 4000watt. Men han var ikke fornøyd med voltnivået og kassen sin (kassa og porten var for stor) så det blir nok litt andre resultater når han får fiksa det Han hadde hatt en del forskjellige oppsett før og sa det var ingenting av det han hadde hatt før eller hørt som var i nærheten når det kom til DD Z95 (både musikalsk og TL resultat) så får jo se om det stemmer når de kommerMvh Werner Harstad
Comment
-
Hehe tror nok ikke du venter forgjeves nei
Denne gangen skal det bli moro å inspisere subber, så jeg venter i spenning jeg også haha
Den kassen du designet i sketchup så knalltøff ut. Lignet veldig på DDLE subbeneTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostKjenner ingen sykjerringer desverre Er ikke helt sikker på størrelsen på magneten, DD er jo så gnien med info om elementene
http://www.emblem.no/Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostDisse kan sikkert sy inn logoen i det stoffet du skal bruke
http://www.emblem.no/
Originally posted by Assa91 View PostDette blir rått!
På tide med litt updates igjen, har våget meg ut i garasjen igjen nå som det har blitt mer normale tempraturer. Kassa er STOR! Nesten litt for stor Måtte modifisere kantene litt for å kunne få igjen luka, men med litt lakk så blir den god som ny igjen Så har jeg skjært ut noen trimpaneler så det får en litt mer "clean look" baki der
Etter en runde med vinkelsliperen med pusseskive
Og trimpanelene, skal bli trekt i samme stoff som kassa
Mvh Werner Harstad
Comment
Comment