Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nå har jeg satt inni superkassa mi fra gamledager, bassworx kasse med 2 pioneerer av ett ellet annet slag. Og fy f@£n så det spilte!! trenger ikke noen Z95 elementer i bilen nå lenger...

Hehe, neida Det ble jo lyd da, men ikke akkurat noe go`bass. Etter å ha hatt 18" BTL`er en stund så har jeg nok blitt litt bortskjemt tror jeg. Er ikke noe av den dype, tighte, punchye bassen som jeg fikk av BTL`ene. Er mer sånn rumlebass av de greiene der og helt elendig respons fra kassa. Ikke at jeg sammenligner hvor høyt det spiller, men mer karakteristikken av bassen. Men var fortsatt litt gøy da
    Mvh Werner Harstad

Comment

• hehe du klarer vell hairtrick med den kassen også ;-D
      er veldig lett å bli bortskjemt når man har tilgang på såpass gode elementer som de BTL`ene.
      men det kommer til å bli mye råere med Z95 elementene.
      er airbaggen i rattet som blir utløst da

gikk akkuratt igjen bakluken min også med gamlekassen din
      så nå mangler jeg bare skikkelig forsterker.

du får pøse på med bilder når du får de nye beistene

du klør vell i fingrene tenker jeg på å få holde og se Z95 elementene selv.

edit: er det lyset fra bassremoten på 8501 jeg ser i bakgrunnen?
      Mvh Tony Andrè
      Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
      Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

• Det er det Tviler sterkt på at jeg klarer et ordentlig hairtrick med dette, kan vel få ett par hårstrå til å flakse litt Klør i fingra mine nå ja, det er ikke jul bare en gang i året her og alle airbagger er koblet ut
        Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
          Det er det Tviler sterkt på at jeg klarer et ordentlig hairtrick med dette, kan vel få ett par hårstrå til å flakse litt Klør i fingra mine nå ja, det er ikke jul bare en gang i året her og alle airbagger er koblet ut
          med fare for å virke dum hvordan koblet du disse ut?
          har nemlig fått en feilmelding på airbaggene på min bil.
          og hvordan har du løst varme problemet fra forsterkerene?
          vifter eller?
          tenker de kan bli ganske varme når de ligger under en tykk mdf plate.
          Last edited by Toby91; 13-01-2010, 02:35.
          Mvh Tony Andrè
          Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
          Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

• Originally posted by Toby91 View Post
            med fare for å virke dum hvordan koblet du disse ut?
            har nemlig fått en feilmelding på airbaggene på min bil.
            og hvordan har du løst varme problemet fra forsterkerene?
            vifter eller?
            tenker de kan bli ganske varme når de ligger under en tykk mdf plate.
            Å koble ut airbaggene er bare å nappe ut ledningene, fant ikke noe sikring til dem, men de kommer i allefall ikke å sprette ut nå.
            Har ikke opplevd at forsterkerene har blitt veldig varm, de har kun oppnådd kroppstempratur egentlig, men var på clahs olson igår og skaffet meg et par vifter, med spiderman grill til og med, lol
            Mvh Werner Harstad

Comment

• åssen ligger subbene ann:P?
              mvh Sindre Carlsen

Comment

• Originally posted by sicarlse View Post
                åssen ligger subbene ann:P?
                Vet ikke egentlig, men de må da komme snart.
                Mvh Werner Harstad

Comment

• Sikkert ikke lenge til du får de nå..?

Meget spennende tråd dette !

Comment

• Originally posted by lyd View Post
                    Sikkert ikke lenge til du får de nå..?

Meget spennende tråd dette !
                    Vet fortsatt ikke når jeg får de ennå. Skulle vært her for en stund siden, men sånn er det ikke. venter på svar på når de kommer. Er snakk om enten februar, til og med mars

Men har holdt på å små fiklet uti garsasjen. Litt mer lakking av kassa og har kutta ut høyttalerene bak og heller brukt forsterkeren til noen av diskantene framme, ble meget fornøyd med forbedringen av lydbildet Satser på at alt skal ha aktiv deling etterhvert, men trenger en eller to ekstra forsterkere til før alt blir aktivt

Litt bilder av kassa

Mvh Werner Harstad

Comment

• Er det produsent som drøyer? Jeg får ikke mitt DD element (2515)før slutten av feb-begynnelsen av mars jeg heller..Nils på dynabel har vært syk så ting har blitt utsatt Men gleder meg til å få testet det. Spent på hva det kan prestere både i Emma og Bassrace
                      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

• slik jeg har forstått det så er det produsenten, de begynner å sende ut produkter i slutten av februar/begynnelsen av mars. Så produktene som blir sendt ut er rykende ferske og har fått litt forbedringer her og der
                        Mvh Werner Harstad

Comment

• aha skjønner
                          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
                            slik jeg har forstått det så er det produsenten, de begynner å sende ut produkter i slutten av februar/begynnelsen av mars. Så produktene som blir sendt ut er rykende ferske og har fått litt forbedringer her og der
                            Blandt annet NY motor

MÅ bare beklage at det har tatt en god stund dette, men er produsent som ikke har hatt større kapasitet kan det se ut som. Folk handlet jo som elleville rundt juletider og de to første ukene av januar så det kan tenkes at dette har hatt en innvirkning
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Hei

Hei jeg har bestillt meg 2 Fi BTL 18 nå
                              Lurer egentli bare på hvor det ble så du betalte i tull til slutt? Har skomlest alle sidene (kan henne det står der et sted fordi:P) men fant bare det du skrev om du ikke hadde fått regningen enda..

takker for svar
                              Krollesen
                              Mvh Joakim Hestad
                              93267897
                              Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
                              Golf II 1,6TD

Comment

• Originally posted by Krollesen View Post
                                Hei jeg har bestillt meg 2 Fi BTL 18 nå
                                Lurer egentli bare på hvor det ble så du betalte i tull til slutt? Har skomlest alle sidene (kan henne det står der et sted fordi:P) men fant bare det du skrev om du ikke hadde fått regningen enda..

takker for svar
                                Krollesen
                                Tror det endte på ca + - 7500 pr subb etter alle avgifter og sånn ble betalt
                                Mvh Werner Harstad

Comment

Working...
                                X