Kan hende det blir en liten kopi av gammelkassa di etter hver i bilen til krollesen :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostBlir det i stasjonsvogn det også eller? Kassa fungerte i allefall ypperlig i Vectraen syns jeg
må modifisere litt på formen da pga den jæ**a skrå bakluka mi:PMvh Joakim Hestad
93267897
Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
Golf II 1,6TD
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostTror det endte på ca + - 7500 pr subb etter alle avgifter og sånn ble betaltMvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostBlir det i stasjonsvogn det også eller? Kassa fungerte i allefall ypperlig i Vectraen syns jeg
Det er ihvertfall helt sikkert at jeg ikke skal sitte på under konk. når du får de nye subbene!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Hei igjen
Nå har vi virkelig begynnt me planleggingen av kassen til Fi'ene.
Så jeg lurer på hva arealet på porten din på Fi kassen din var?`
Mvh JoakimMvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View PostHvordan går det her da Werner? Gleder meg til video av de nye subbene dine i aksjon Tror jeg må ofre en tank bensin for å få høre dette her engang
Og om du ofrer en bensintank er du velkommen til en prøvelytt når Zubbene kommerMvh Werner Harstad
Comment
-
hørt noe mer nå?
vi må nesten møtest i molde engang når bilstereoene er ferdigstilt(eller ferdigstilt blir de jo aldri menmen)
jeg må nesten få en Demo med deg når jeg har mulighet til å komme meg til molde ;-D
Comment
-
Originally posted by Toby91 View Posthørt noe mer nå?
vi må nesten møtest i molde engang når bilstereoene er ferdigstilt(eller ferdigstilt blir de jo aldri menmen)
jeg må nesten få en Demo med deg når jeg har mulighet til å komme meg til molde ;-DMvh Werner Harstad
Comment
-
Filma litt tidligere idag, 2 12" pioneer, 5000rms, Decaf musikk, MORRO!
http://www.youtube.com/watch?v=e-j3y-H38IQMvh Werner Harstad
Comment
Comment