Originally posted by GENEXXA
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Du må jo være en meget tolmodig sjel. De derre kutta i plata for å få porten avrundet. Jeg er sikkerpå at du prøvde de kutta en del ganger før det ble axeptabelt
de DDaudio 1508 har jo samme magnet som "resten" av serien. Jeg fikk ikke mine 12´ere til å spille i min(e) biler. Men satte de i den Bassworx-kassa og plasserte de i en 850 sedan med en R/F T400.2 og DA spilte de...
Men jeg har jo sett på film hva de 8´erne klarer,så du får de sikkert til å spille. Kansje Hairtrick tomNo Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Originally posted by GENEXXAHar du sett Hifonic sine filmer Glenn?
Å lenge er det til vi får se Z´ene i Action? Er vel også en prioriterings-greie mtp fars-figuren du er i(få tid til alt lissom)
Rive ut "gammelanlegget",være litt Pappa,bestille nye ting,Besøke Russen,Lage ny kasse til Z´ene,Besøke Russen Igjen(etter kl 0030?),Lage ny kasse til DD 1508,kle på seg og dra hjem til frokost. Dra på jobb.... Det må jo bli inni granskauen med stressNo Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Originally posted by Bassoflove View PostDu må jo være en meget tolmodig sjel. De derre kutta i plata for å få porten avrundet. Jeg er sikkerpå at du prøvde de kutta en del ganger før det ble axeptabelt
de DDaudio 1508 har jo samme magnet som "resten" av serien. Jeg fikk ikke mine 12´ere til å spille i min(e) biler. Men satte de i den Bassworx-kassa og plasserte de i en 850 sedan med en R/F T400.2 og DA spilte de...
Men jeg har jo sett på film hva de 8´erne klarer,så du får de sikkert til å spille. Kansje Hairtrick tomMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Bassoflove View PostFra Punto´n jah...
Å lenge er det til vi får se Z´ene i Action? Er vel også en prioriterings-greie mtp fars-figuren du er i(få tid til alt lissom)
Rive ut "gammelanlegget",være litt Pappa,bestille nye ting,Besøke Russen,Lage ny kasse til Z´ene,Besøke Russen Igjen(etter kl 0030?),Lage ny kasse til DD 1508,kle på seg og dra hjem til frokost. Dra på jobb.... Det må jo bli inni granskauen med stressMvh Werner Harstad
Comment
-
Nasty!
Dine 1508 må på måling, så får du prøve å slå Jonas med sine 2 1508Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by DD-Henrik View PostNasty!
Dine 1508 må på måling, så får du prøve å slå Jonas med sine 2 1508Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
Comment