Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GENEXXA
    Ok.
    Hvilken prisklasse ser du etter?
    Kan se litt på biler for deg om du vill
    Det skal bli en billig en som jeg kan gjøre absolutt det jeg vil med uten å bekymre meg for verditap Har sett meg ut en bil, men takk for tilbudet
    Mvh Werner Harstad

Comment

• Oioioi

Blir det B2 es8 vs DD1508 på et fremtidig bassrace eller hva det nå heter?

Comment

• Originally posted by Stianuno View Post
        Oioioi

Blir det B2 es8 vs DD1508 på et fremtidig bassrace eller hva det nå heter?
        Kanskje det ja Kommer du til brynhallen 8 mai da?
        Mvh Werner Harstad

Comment

• Ja det må jeg nesten gjøre

Blir det spessiales kasse med firkantport og kerf cuts?
          Jeg må stå på å bli "ferdig" til det treffet da, kan ikke stille opp med test kassa full av teglstein
          Last edited by Stianuno; 22-04-2010, 22:47.

Comment

• Heftige 8" de DD elementene.
            sigpic

Comment

• Originally posted by Stianuno View Post
              Ja det må jeg nesten gjøre

Blir det spessiales kasse med firkantport og kerf cuts?
              Jeg må stå på å bli "ferdig" til det treffet da, kan ikke stille opp med test kassa full av teglstein
              Kan hende det blir litt "spesialkasse" ja
              Mvh Werner Harstad

Comment

• Du må jo være en meget tolmodig sjel. De derre kutta i plata for å få porten avrundet. Jeg er sikkerpå at du prøvde de kutta en del ganger før det ble axeptabelt
                de DDaudio 1508 har jo samme magnet som "resten" av serien. Jeg fikk ikke mine 12´ere til å spille i min(e) biler. Men satte de i den Bassworx-kassa og plasserte de i en 850 sedan med en R/F T400.2 og DA spilte de...
                Men jeg har jo sett på film hva de 8´erne klarer,så du får de sikkert til å spille. Kansje Hairtrick tom
                No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Originally posted by GENEXXA
                  Har du sett Hifonic sine filmer Glenn?
                  Fra Punto´n jah...

Å lenge er det til vi får se Z´ene i Action? Er vel også en prioriterings-greie mtp fars-figuren du er i(få tid til alt lissom)
                  Rive ut "gammelanlegget",være litt Pappa,bestille nye ting,Besøke Russen,Lage ny kasse til Z´ene,Besøke Russen Igjen(etter kl 0030?),Lage ny kasse til DD 1508,kle på seg og dra hjem til frokost. Dra på jobb.... Det må jo bli inni granskauen med stress
                  No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Originally posted by Bassoflove View Post
                    Du må jo være en meget tolmodig sjel. De derre kutta i plata for å få porten avrundet. Jeg er sikkerpå at du prøvde de kutta en del ganger før det ble axeptabelt
                    de DDaudio 1508 har jo samme magnet som "resten" av serien. Jeg fikk ikke mine 12´ere til å spille i min(e) biler. Men satte de i den Bassworx-kassa og plasserte de i en 850 sedan med en R/F T400.2 og DA spilte de...
                    Men jeg har jo sett på film hva de 8´erne klarer,så du får de sikkert til å spille. Kansje Hairtrick tom
                    Hairtrick med 8"ere? det blir vel litt vanskelig Er ikke så vanskelig å lage kutta i platene, er vel heller tålmodigheten det står på Men funker ikke denne kassa så lager jeg bare en ny en,(men tror denne vil funke veldig bra!) fordelen med å bygge til 8"ere er at kassa trenger ikke å være så stor. Er faktisk den minste kassa jeg har lagd. Men vi får se ut i uka om det spiller bra eller ikke
                    Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by Bassoflove View Post
                      Fra Punto´n jah...

Å lenge er det til vi får se Z´ene i Action? Er vel også en prioriterings-greie mtp fars-figuren du er i(få tid til alt lissom)
                      Rive ut "gammelanlegget",være litt Pappa,bestille nye ting,Besøke Russen,Lage ny kasse til Z´ene,Besøke Russen Igjen(etter kl 0030?),Lage ny kasse til DD 1508,kle på seg og dra hjem til frokost. Dra på jobb.... Det må jo bli inni granskauen med stress
                      Kan hende vi får se Z`ene i slutten av mai, begynnelsen av juni. Håper det i allefall Og ja, har hatt en travel tid i det siste, lite søvn, jobbing, bleieskifting, kassebygging osv, men gøy er det! Sove kan man gjøre i grava
                      Mvh Werner Harstad

Comment

• Kos å lage små kasser

Hmmm, tenkte at det ble noe slikt ja, den kassa har ikke jeg sjans mot, blir det juks om jeg stiller med 4stk?
                        Hehe, du slår meg sikkert uansett

Comment

• Ja da har jeg fått gjort litt med kassa, men skulle ønske det var litt mer timer i døgnet nå om dagen

Straks ferdig nå, blir gøy å høre på 8"erene tror jeg!
                          Mvh Werner Harstad

Comment

• Nasty!

Dine 1508 må på måling, så får du prøve å slå Jonas med sine 2 1508
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Originally posted by DD-Henrik View Post
                              Nasty!

Dine 1508 må på måling, så får du prøve å slå Jonas med sine 2 1508
                              I såfall blir det bygging av ny kasse til mine 1508 for å spille enda høyere
                              Jonas Tautra
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Flott og gjennomført kasse! Dette liker vi

Comment

Working...
                                X