Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene karer! Men det er ikke ment som SPL kasse, men mer som musikk kasse (og kanskje litt C&S) Men håper selvfølgelig på en grei score da, får vite det neste helg Blir vel litt prøvespilling i kveld.
Hehe, å sammenligne slaglengde på to elementer ved at en kar dytter og presser på elementene går nok dessverre ikke du
Det som teller er xmax parametre. Og på 1508 er det 75mm, men siden spideren er meget stiv må man ha litt trøkk i nevene for å få beveget noe særlig på dem
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Hehe, å sammenligne slaglengde på to elementer ved at en kar dytter og presser på elementene går nok dessverre ikke du
Det som teller er xmax parametre. Og på 1508 er det 75mm, men siden spideren er meget stiv må man ha litt trøkk i nevene for å få beveget noe særlig på dem
Vel, det er vel 55mm Men å dytte sånn på elementene holder nok ikke nei, opphenget på DD 1508 er jo så stivt at man må ta i bare for å bevege litt på det
Har testa dem litt nå og må bare si WOW!!! at noe så lite kan lage så mye lyd er skikkelig gøy, fattern satt på idag og fikk en liten demo av meg, "ta det med ro, det er bare 8"ere... BOOM!" Og han skvatt halvveis oppi taket
Haha, du fikk en liten overraskelse du også ja? Nå må du stikke ut og finne noen som har 2x12" og spille fletta av de, det er alltid like gøy å se dem stå med leppa nede på tredje knappehullet i skjorta
Haha, du fikk en liten overraskelse du også ja? Nå må du stikke ut og finne noen som har 2x12" og spille fletta av de, det er alltid like gøy å se dem stå med leppa nede på tredje knappehullet i skjorta
Hehe! Ble veldig positivt overrasket over disse ja Er nesten som jeg må lage "guess what`s in my trunk" videoer
Du får rappe Stianuno sine B2 elementer, og teste i kassa de.
Nå tror jeg at jeg har fått tinitus! Det satans 9917 elementet flyttet bra med luft når det fikk 3kw med power Spiller grisehøyt!
Btw, hva tar du for og bygge kasser? Vil ha en lik din til mine B2 Audio elementer.
Spørs om jeg får lov av dama til å bygge flere kasser med det første, lol Men om interessen er der er det bare å sende PM
Og kan tenke meg 9917 elementet flytter bra med luft ja!
Comment