Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Den har jeg Ja
    tviler på at du hadde fått plass til denne i Audien uten å ta ut baksetene.
    Last edited by Toby91; 06-05-2010, 02:55.
    Mvh Tony Andrè
    Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
    Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

• Originally posted by Toby91 View Post
      Den har jeg Ja
      tviler på at du hadde fått plass til denne i Audien uten å ta ut baksetene.
      Hehe:P har nok ikke det nei, men har en plan om å få i meg en ny bil da ser du
      Mvh Joakim Hestad
      93267897
      Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
      Golf II 1,6TD

Comment

• Originally posted by Haakon O View Post
        Hva er kassevoium og tuning på den 1508 kassen? Får den med seg dypeste tonen på put on?
        Volumet er rett i underkant av 60 liter på begge to, skal egentlig være tuna til rundt 34 hz, men virker som den reelle ligger på 40hz. Får ikke med seg den dypeste nei, men de andre får den med jævli godt!

Originally posted by luckys View Post
        du hadde ikke kunnet byg ei kasse for meg ? jeg betaler for allt av det som trengs for og byge kasse. oxo kan du få penger for byge den
        Hvis du er interessert kan du sende en PM så tar vi det der

Har også vært på treff på brynhallen idag, mange gromme biler der. Men ble litt overraska når det kom en kar og presenterte seg som Øyvind Sandvik Og ja, bilen hans spiller grisehøyt! Fikk ett par demoer av han og det er det råeste jeg har hørt hittil, den bilen spiller så hinsides dypt å høyt. At den bakluka hans fortsatt henger på, er ett mysterium for meg

Var en liten dB konkurranse der og, ESPL konk. Likte ikke helt opplegget der akkurat. Den musikken som jeg måtte spille var ikke den beste for å utnytte kassa og subbene mest+ at micen er plassert i førersetet. Men scoren endte på 133.7 dB.
        Last edited by berniebp87; 09-05-2010, 00:07.
        Mvh Werner Harstad

Comment

• Måtte du gi mye for 14m2 med Vibroplast?

Comment

• Siste nytt er at de skal komme i løpet av mai. Det var det de skrev for noen dager siden til meg. Får håpe de klarer å få den hit i løpet av måneden da
            Mvh Werner Harstad

Comment

• "tapped horn" kasse til 8"erene tuna til 23hz, skal jeg eller skal jeg ikke?
              Mvh Werner Harstad

Comment

• Seff skal du det men hvilket program bruker du til å lage skissene din i?

Comment

• Sketchup er genialt til tegning av kasser etc. Har brukt det mye både til møbeldesign, husdesign og kasser. Du kan feks tegne inn bagsjerommet på bilen så å si helt nøyaktik om du bare orker å ta alle målene for så å designe kassen tilpasset ditt bagasjerom og volum på kassen. Litt bedre enn å kanskje feile med dyr mdf. :P
                  sigpic

Comment

• Da har jeg fått gjort den ca 81.5% ferdig, blir vel testing i løpet av helga

Denne benden her var ikke av det letteste slaget akkurat

Mvh Werner Harstad

Comment

• Artig kasse det der ja Hadde vært morsomt å høre hvordan det spiller

Comment

• Din syke mann!
                        Du har peil på å bygge vertfall, helt rått!
                        Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
                        91 ED3 Civic Low'n Slow
                        Roar M. Stene
                        Dj-androctonus @ Soundcloud.com

Comment

• Hva er fordelen med slike hornkasser? Spiller de dypere? Høyere? Penere?

Jeg skal etterhvert starte på ett hjemmekino prosjekt der jeg har ett dedikert rom og ingen plassrestriksjoner å tenke på. Hadde det vært en idee å bruke en slik løsning der? (Regner med å legge endel kroner i prosjektet)

Comment

• Fyttikatta! en stk ny Dag Johansen her ja

Comment

• Originally posted by trustno1 View Post
                              Hva er fordelen med slike hornkasser? Spiller de dypere? Høyere? Penere?

Jeg skal etterhvert starte på ett hjemmekino prosjekt der jeg har ett dedikert rom og ingen plassrestriksjoner å tenke på. Hadde det vært en idee å bruke en slik løsning der? (Regner med å legge endel kroner i prosjektet)
                              Hornkasser gir en mye mer lineær kurve

Igjen, Werner. sinnsykt rått
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Hvor mye mdf har du egentlig ? :P
                                Mvh
                                Andreas Moen Sæterbø
                                Golf mk2
                                Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

Working...
                                X